سخنگوی ستاد استانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونای استان اصفهان گفت: این ستاد تردد خودروها در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین در شهر اصفهان را ممنوع کرد.

اصفهان

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، حجت الله غلامی، سخنگوی ستاد استانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونای استان اصفهان در حاشیه هجدهمین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا افزود: تعطیلی آرامستان‌ها، گلزارهای شهدا و پارک‌ها و تفرجگاه‌ها و مراکز اجتماع تا ۱۵ فروردین ماه تمدید شده است.

وی اضافه کرد: چراغ‌های پارک‌ها در سطح شهرها تا ساعت ۲۴ خاموش و بعد از آن به خاطر مباحث امنیتی ۵۰ درصد آن خاموش می‌شود.

سخنگوی ستاد استانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا افزود: پایش ورودی‌های استان تشدید می‌شود و ورودی شمال شهر اصفهان نیز مانند ورودی جنوب در اختیار ارتش قرار می‌گیرد.

وی اظهارداشت: از ورود بخشی از مسافران غیربومی ممانعت و به مبدا برگشت داده می‌شوند و اجازه داده نمی‌شود که موج سفرها استان را تحت‌ تاثیر قرار دهد.

غلامی افزود: در این رزمایش یگان‌های تابعه قرارگاه سید الشهدا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال بختیاری با بهره‌گیری از ظرفیت‌های خود به ضدعفونی و گندزدایی و غرباگری شهرها می‌پردازند.

وی اضافه کرد: در کنار این رزمایش نیروهای بسیج و انتظامی در سطح شهر برای کنترل و ایجاد آمادگی در خصوص روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین با راهبرد شعار در خانه بمانیم حضور فعال دارند.

سخنگوی ستاد استانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا ادامه داد: امسال بر اساس تمهیدات پیش‌بینی شده تلاش می‌کنیم با هماهنگی استان‌های مبدا تاخیری در زمان کوچ عشایر به‌وجود آید.

وی اضافه کرد: همچنین غربالگری و ضدعفونی در مبدا و همچنین در ۱۲ گلوگاه ورودی به استان انجام می‌شود.

کد خبر 495488

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha