مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹
۰ نفر

بخشدار مرکزی پاکدشت گفت: به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و حضور مردم در خیابان، نمایشگاه‌های گل و گیاه در بخش مرکزی این شهرستان تعطیل شد.

نمايشگاه گل و گياه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا،  رضا خانی اظهار کرد: روستای هدف گردشگری گلزار، به عنوان مهد تولید گل ایران با بیش از هزار هکتار سطح زیر کشت گلخانه‌ای و تولید سالانه یک‌ میلیون گل شاخه بریده، همه ساله یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری مسافران نوروزی است.

او افزود: با توجه به دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا و دستور رئیس جمهوری مبنی بر لزوم تعطیلی واحدهای غیرضروری، با همکاری دهیاری‌های گلزار بالا و پایین و تولیکنندگان گل، کلیه نمایشگاه‌های محصولات گلخانه‌ای مستقر در این روستا تعطیل شد.

خانی ادامه داد: فعالیت این نمایشگاه‌ها باعث می‌شود تا برخی از مردم برای خرید گل به روستای گلزار و شهرستان پاکدشت عزیمت کنند که این امر به افزایش خطر شیوع ویروس کرونا کمک کند.  تلاش می‌شود تا با نظارت دقیق و مستمر، روند تعطیلی واحدهای غیرضروری در بخش مرکزی پاکدشت دنبال شده و مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و کمیته مقابله با این بیماری در شهرستان پاکدشت اجرایی شد.

بخشدار مرکزی پاکدشت اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا، بسیاری از اصناف و تولیدکنندگان به ویژه فعالان حوزه گل و گیاه را با مشکلاتی مواجه کرده که امید است در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سال ۹۹ به عنوان سال" جهش تولید" دولت و استانداری تهران که همیشه از تولیدکنندگان حمایت کرده‌اند، این بار نیز به یاری تولیدکنندگان آمده و مشکلات آنان را برطرف کنند.

پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

کد خبر 495117

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تهران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha