معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری از برگزاری کنسرت‌های مجازی خوانندگان مطرح کشور خبر داد.

جوادی یگانه

به گزارش همشهری آنلاین، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در دومین نشست شورای مدیران معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در سومین روز از سال نو که با حضور غلامحسین محمدی رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، برزین ضرغامی مدیرعامل سازمان زیباسازی، امید محدث معاون رسانه مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران و مدیران ستادی امور اجتماعی  با تاکید بر اهمیت تداوم در خانه ماندن مردم به دلیل تداوم بیماری کوید 19 (کرونا) گفت: شهرداری تهران در نظر دارد با اجرا و پخش کنسرت مجازی و ورزش در خانه شرایط تداوم ماندن مردم در خانه را بیش از پیش محیا سازد.

محمدرضا جوادی یگانه با بیان اینکه نقش رسانه ها در ماندن مردم در خانه و به تبع آن کاهش احتمال شیوع بیماری کرونا در پایتخت بسیار حائز اهمیت است، تصریح کرد: ممکن است شهروندان به دلیل ماندن روزهای پی در پی در خانه‌ها و رعایت شرایط قرنطینه خانگی خسته شده و بخواهند فضای محفوظ از بیماری خانه‌ها را ترک کنند. از همین رو در نظر داریم با برنامه ریزی های مدون شرایط ماندن مردم در خانه را آسان‌تر کنیم.
وی ادامه داد: تجربه ما در برگزاری اولین کنسرت آنلاین در برج میلاد توسط هنرمند گرامی روزبه نعمت‌الهی بسیار خوب بود و مورد استقبال عموم قرار گرفت. از همین رو در نظر داریم با تکرار کنسرت های آنلاین فرصتی مناسب در جهت حفظ شرایط ایمن خانواده‌ها فراهم کنیم.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در پایان اظهار کرد: سازمان ورزش شهرداری تهران نیز در نظر دارد با توجه به شرایط کنونی جامعه با برگزاری و پخش مجازی ورزش همگانی مردم را به حفظ سلامت خود ترغیب کرده و مجموعه برنامه های ورزش در خانه را توسط رسانه ها نشر و گسترش دهد.

گفتنی است معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران مچنین مقرر کرده گروه هایی از مربیان ورزش درشهرک ها و محلات سطح شهر مستقر شده تا انجام حرکات ورزشی با موزیک برای مردم پخش شود تا لحظات خوشی برای شهروندان رقم زده شود.

در ادامه این جلسه با حضور سرهنگ مرادی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ضمن استقبال از طرح های مطرح شده ابعاد امنیتی و نظامی طرح ها را مورد بررسی قرار داد و افزود: تلاش ما این است که در برنامه ها به گونه ای برگزار گرددکه حول آن  تجمعی که باعث به خطر افتادن سلامتی شهروندان شود،  صورت نگیرد.

مجموعه برنامه های معاونت امور اجتماعی و فرهنگی نیز با عنوان نوروزخانه که شامل پادکست و مسابقه شهربازی که به صورت زنده هر روز ساعت 18و30 از شبکه 5 سیما پخش میگردد مورد استقبال فراوان مخاطبان قرار گرفته است.

معاونت امور اجتماعی  با محوریت کمپین نوروزخانه برنامه های گسترده ای را در فضای مجازی و رسانه ملی با رویکرد در خانه بمانیم و برای گروه ها و بخش های مختلف تدارک دیده است.

کد خبر 494962

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha