مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
۰ نفر

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان از احتمال وقوع رانش کوه در این استان خبر داد و گفت: بارش شدید باران در استان خسارتی در پی نداشت.

رانش کوه

به گزارش همشهری آنلاین رضا اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار داشت: تا امروز دوشنبه ۴ فروردین طبق پیش‌بینی به‌طور متوسط ۶۰ میلی‌متر بارندگی در استان گیلان را شاهد بودیم که میزان و شدت آن در برخی از ساعات روز و در برخی از شهرستان‌های استان قابل توجه بوده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با بیان اینکه میزان بارش باران در شهرستان آستارا ظرف مدت ۳ ساعت ۳۵ میلی‌متر و در ۲۴ ساعت ۷۶ میلی‌متر گزارش شده است گفت: خوشبختانه با توجه به اینکه به دستگاه‌ها و فرمانداران گیلان در این باره آماده‌باش داده بودیم مشکلی تاکنون پیش نیامده است.

وی با اشاره به اینکه میزان بارش باران در شهرستان آستارا قابل توجه بوده است تصریح کرد: تمام مسئولان استان گیلان در این روزها تمام وقت پای کار بودند و توصیه ما به مردم این است که از توقف در حاشیه رودخانه‌ها پرهیز کنند.

اسلامی با بیان اینکه رانش کوه در این روزها امری طبیعی بوده و ممکن است در نقاط مختلف استان گیلان اتفاق افتد خاطرنشان کرد: استان گیلان کوهپایه بوده و بارش چند روزه باران موجب کاهش چسبندگی خاک رس و در نتیجه رانش کوه می‌شود که نیاز است مردم به این موضوع توجه کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به اینکه فعلاً گزارشی مبنی بر خسارات ناشی رانش کوه دریافت نشده است ابراز داشت: با توجه به حجم بارش‌ها این واقعه دور از انتظار نیست لذا از مردم تقاضا داریم که در خانه بمانند تا مشکلی پیش نیاید.

کد خبر 494874

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha