دنیای فوتبال خیلی از چیزی که تو فکر می‌کنی کوچکتر است، شاید توپ چرخید و چرخید و دوباره آبی‌پوش شدی؛ در این صورت چطور توی چشم این هوادار نگاه خواهی کرد؟

امید نورافکن

به گزارش همشهری آنلاین، سریال درشت‌گویی‌های امید نورافکن علیه استقلال همچنان ادامه دارد. در شرایطی که همه جای دنیا بازیکنان سعی می‌کنند تا آخر عمرشان نسبت به اولین باشگاه حرفه‌ای خود مدیون و متعهد باقی بمانند، نورافکن که پرورش‌یافته استقلال است این روزها به شکلی عجیب و دنباله‌دار اقدام به تخریب باشگاه سابق خود می‌کند.

او این فصل بعد از زدن گل تساوی سپاهان به استقلال در آخرین دقایق بازی، شادی افراطی و بحث‌برانگیزی انجام داد که موجب گلایه هواداران این تیم شد. امید اخیرا در یک برنامه تلویزیونی، این گل را به عنوان بهترین گل سال فوتبال ایران معرفی کرد! او گفت پس از بازی از شدت خوشحالی اشک شوق ریخته و هیچوقت شیرینی این ضربه را از یاد نخواهد برد. همین حرف‌ها موجب آزردگی دوباره هواداران استقلال شده است.

در این ایام سال نو برای نورافکن که گفته اگر صاحب دختر شود اسم فرزندش را «فرناز» خواهد گذاشت آرزوی سعادت و سلامتی می‌کنیم، اما فقط برادرانه یادآوری می‌کنیم که اگر حرمت‌شکنی رسم شود، آتشی به پا خواهد شد که دود آن به چشم همه خواهد رفت. الان بازیکن سپاهانی و باید با همه وجودت برای این تیم تلاش کنی، اما دلیلی ندارد دل هواداران تیم سابقت را بشکنی. فلسفه اصرار بر این کار را متوجه نمی‌شویم، حتی اگر باشگاه استقلال یا فرهاد مجیدی در پایان فصل گذشته تلاش لازم برای دریافت رضایتنامه‌ات از شارلوا و حفظت در لباس آبی انجام نداده باشند. پس احترام میلیون‌ها هوادار این تیم چه خواهد شد؟

دنیای فوتبال خیلی از چیزی که تو فکر می‌کنی کوچکتر است، شاید توپ چرخید و چرخید و دوباره آبی‌پوش شدی؛ در این صورت چطور توی چشم این هوادار نگاه خواهی کرد؟

کد خبر 494749

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا US ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
    1 0
    خجالت بکش که لذت بخش ترین گل رو بی ادبی میدونی