آمریکا از آزادی جلال روح‌الله نژاد «عمیقاً» ابراز تأسف کرد.

پمپئو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، وزارت خارجه آمریکا روز یکشنبه به شدت از اقدام فرانسه در آزادی یک شهروند ایرانی که به اتهام دور زدن تحریم‌های آمریکا بازداشت شده بود ابراز تأسف کرد.

 دولت «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا امروز یکشنبه به شدت از اقدام فرانسه به دلیل آزاد کردن «جلال روح‌الله‌نژاد»، شهروند ایرانی بازداشت‌شده در فرانسه انتقاد کرد.

ایلنا هم به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشت: دولت آمریکا امروز -‌یکشنبه- در اظهاراتی مداخله‌جویانه از فرانسه به‌خاطر آزادی «جلال روح‌الله‌نژاد» انتقاد کرد. 

وزارت خارجه آمریکا طی بیانیه‌ای مداخله‌جویانه اعلام کرد که از تصمیم «یک‌جانبه» فرانسه در رابطه با آزادی روح‌الله‌نژاد که به‌خاطر زیر پا گذاشتن تحریم‌های ایالات متحده بنا بود به این کشور مسترد شود بسیار متاسف است. 

«مورگان اورتگاس»، ‌سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت که فرانسه نتوانسته به تعهدات خود در زمینه استرداد زندانیان پایبند بماند.    

جلال روح‌الله‌نژاد که سال ۱۳۹۷ بنا به درخواست آمریکا بازداشت شده بود روز یک فروردین‌ماه آزاد شد. او به دور زدن تحریم‌های آمریکا علیه ایران متهم شده بود.

کد خبر 494713

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رحمان ستوده IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
    0 0
    بنام خدا، در حال حاضر درخواست لغو تحریم ها باید یک مطالبه عمومی و ملی باشد و کل مردم ایران برای لغو تحریم های آمریکا به سازمان ملل درخواست بدند