سرپرست مرکز بهداشت شهید دامیده شهرستان بویراحمد گفت: ۳ نقاهتگاه برای پذیرش بیماران مشکوک به ویروس کرونا و بیماران مثبت (مبتلا به ویروس کرونا) ترخیص‌شده از بیمارستان، در شهر یاسوج تجهیز شده‌است.

كرونا ياسوج

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمد یزدان‌پناه افزود: بنا به دستور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان، مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد، موظف به آماده و راه‌اندازی ۳ نقاهتگاه شده بود.

وی افزود: هم اینک ساختمان قدیمی ستاد مرکز بهداشت بویراحمد، یک سوله در پادگان امام جعفر صادق (ع) سپاه پاسداران و خوابگاه کمیته امداد امام خمینی (ره) تجهیز و آماده شده است.

سرپرست مرکز بهداشت شهید دامیده شهرستان بویراحمد بیان کرد: این نقاهت گاه ها ظرف این دو روز تجهیز شده‌اند و تا ۲ روز دیگر آماده بهره‌برداری می‌شوند.

به گفته سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد نیز تاکنون ۵۳۰ نمونه به آزمایشگاه های تهران و شیراز ارسال شده که بر اساس یافته‌های جدید آزمایشگاهی شمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا به ۷۳ مورد رسیده است.

از این تعداد ۳۸ بیمار کرونایی در بویراحمد، ۱۶ بیمار در کهگیلویه، ۱۰ بیمار در چرام، ۷ بیمار در گچساران، ۱ بیمار در دنا و یک مورد در باشت هستند.

کد خبر 494656

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کهگیلویه و بویراحمد

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha