مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: در ۲ نوبت کاری و با تحویل روزانه ۶۰۰ عدد قرارداد ۵ برگی ضد جعل بیش از ۹۸درصد از مالکان مسکن مهر قراردادهای خود را تحویل گرفتند.

مسكن پرديس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مهدی هدایت افزود: در سال گذشته با حمایت ویژه وزیر راه و شهرسازی، مشکلات سازنده فاز۱۱ مسکن مهر پردیس در استان تهران برطرف شد و بیش از ۳۰ سازنده کم کار حذف و پیمانکاران توانمند جایگزین آنها شدند.

وی با اشاره به راه‌اندازی بخش عرصه در محل کارگزاری مسکن مهر پردیس عنوان کرد: با توجه به حجم بالای کار در بخش فروش عرصه و تقاضای چندین هزار واحد عرصه از سوی مالکان  با هدف تسریع در پاسخگویی به متقاضیان، واحد فروش عرصه به طور مستقل راه‌اندازی شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: در حال حاضر با توجه به شیوع بیماری کرونا و به منظور کاهش تردد مراجعان، عرصه مسکن به روش اینترنتی در سامانه  www.pardis.city به متقاضیان عرضه می‌شود.

هدایت با اشاره به تغییر نحوه پرداخت دستمزد انبوه سازان بیان کرد: دستمزد انبوه سازان بر اساس تفاهم‌نامه سه جانبه از محل تسهیلات بانکی پرداخت می‌شود تا با رفع نگرانی انبوه سازان برای دریافت دستمزد، سرعت بیشتری در پیشبرد فعالیت‌های اجرایی داشته باشند.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: ۱۵ هزار واحد مسکن مهر در خرداد سال ۹۹ و ۱۰ هزار واحد دیگر شهریور و بقیه تا پایان امسال افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 494587

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha