دفتر امام‌جمعه دلوار در اختیار کارگاه مردمی تولید دستکش و مواد ضدعفونی‌کننده قرار گرفت.

تولید دستکش

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، حجت‌الاسلام علی زاهددوست اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و نیاز مردم به دستکش یک‌بارمصرف بهداشتی، تصمیم گرفتیم یک کارگاه تولیدی را راه‌اندازی کنیم تا نقش ناچیز خود را در یاری‌رساندن به مردم و خادمین سلامت ایفا نماییم.

امام‌جمعه دلوار ابراز کرد: این کارگاه تولید دستکش یک‌بارمصرف به همت ستاد نماز جمعه بخش دلوار راه‌اندازی شده و به دلیل کمبود مکان، دفتر امام‌جمعه را در ایام تعطیلات و حتی بعدازآن در اختیار کارگاه قرار داده‌ایم. وی بابیان اینکه این کارگاه راه‌اندازی شده در دو نوبت فعالیت می‌کند، گفت: ظرفیت تولید روزانه این کارگاه ۱۰۰۰ جفت دستکش یک‌بارمصرف بهداشتی است که با توجه به نیاز مردم در منطقه و اعلام آمادگی داوطلبان مردمی جهت همکاری، در روزهای آینده ظرفیت تولیدی کارگاه افزایش نیز خواهد یافت.

امام‌جمعه دلوار با تأکید بر اینکه این کارگاه تولیدی روزانه و در چند نوبت ضدعفونی می‌شود تا دستکش‌های تولیدشده بدون هیچ‌گونه آلودگی احتمالی به دست مردم برسند، ابراز کرد: این کارگاه باهمت مردم تجهیز شده، بنابراین دستکش‌های تولیدشده به‌صورت رایگان و با اولویت مردم بخش دلوار توزیع خواهد شد.

کد خبر 494524

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha