اخبارهای رسیده از داخل جلسه شورای عالی کار حاکی از این است که دولت و کارفرمایان به توافق رسیده‌اند که هیچ کارگری نباید کمتر از ۲میلیون و ۸۰۰ هزار تومان دریافت کند. کارگران هم معتقدند که بیشترین میزان افزایش روی عدد حقوق باشد نه سایر آیتم‌ها.

دستمزد - حقوق - اسكناس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، دویست و نودمین نشست شورای عالی کار با موضوع تعیین حداقل دستمزد کارگران امروز در حال برگزاری است. این نشست سومین جلسه شورای عالی طی این چند هفته اخیر بعد از برگزاری ۷ جلسه کمیته دستمزد برای تعیین دستمزد ۹۹ کارگران در حال برگزاری است. 

محمد شریعتمداری، وزیرکار در حاشیه این نشست گفت: متغیرهای مختلفی در سال آینده، عامل درون زا و برون زای متعددی ایجاب می کند تا نمایندگان کانون ها، اتحادیه ها، شوراهای اسلامی کار و کارفرمایی با احتیاط در مورد مزد تصمیم بگیرند.

وی ادامه داد: هرچند هر تصمیمی گرفته شود قابلیت اصلاح دارد تا آیتمهایی که دولت می تواند درباره آن تصمیم بگیرد هم فزاینده و کاهنده به ایجاد تعادل در بازار کار کمک کند.

کد خبر 494088

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حامد IR ۰۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
    0 0
    انسانیت زنده نگه داریم کارفرمایان عزیز سفره ای که پهن کردی و کارگران دارن نون میخورن یه جوری باشه که روزبه روز سفره پربرکت باشه که هم مشکلات حل بشه هم خوشی انسانیت باشه