مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱
۰ نفر

مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان گفت: جان‌باختگان تصادف‌ها در این استان از یکم تا بیست و پنجم اسفند امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش یافت.

تصادف

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مهدی نوروزی اظهار داشت: بیشترین آمار جان‌باختگان تصادف ها در استان سمنان از یکم تا بیست و پنجم اسفند امسال مربوط به شاهرود و سپس دامغان است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان تصریح کرد: از یک تا بیست و پنجم اسفند امسال ۱۵ نفر و در مدت مشابه سال گذشته ۱۰ نفر در استان در تصادف‌های رانندگی جان باختند.

وی بیان کرد: یک نفر در سمنان، ۶ نفر در شاهرود و ۴ نفر در هریک از شهرستان‌های گرمسار و دامغان از یک تا بیست و پنجم اسفند امسال در اثر تصادف‌های رانندگی کشته شدند.

وی ادامه داد: از یک تا بیست و پنجم اسفند سال‌ گذشته یک نفر در سمنان، ۶ نفر در شاهرود، یک نفر در دامغان و ۲ نفر در گرمسار در اثر تصادف‌های رانندگی جان باختند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان خاطر نشان کرد: آمار افزایش تصادف‌ها نشان می‌دهد علی‌رغم توصیه‌های بهداشتی و تاکید بر ماندن در خانه برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، مردم توصیه‌ها را جدی نگرفته‌اند.

کد خبر 494005

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha