مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲
۰ نفر

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز ازکاهش ۱۸ درصدی تصادفات منجر به فوت درون شهری طی سال جاری دراین استان خبرداد.

تصادف

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ غلامعلی شرق اظهار داشت: همچنین تصادفات منجر به جرح و تعداد مجروحان در معابر درون شهری استان البرز بیش از ۲۰ درصد کاهش نشان می‌دهد.

وی ادامه داد:  تصادفات خسارتی طی این مدت نیز ۴۰ درصد کاهش داشته که نشان از رعایت بیش از پیش قوانین راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان است.

شرق افزود: طی سال جاری برخورد با تخلفات حادثه ساز ۵۵ درصد، برخورد با رانندگان متخلف ۳۴ درصد و ۲۵ تخلف ساکن مانند توقف های دوبل، سدمعبرو حریم میدان  افزایش داشته  که  در کاهش تصادفات و روان سازی ترافیک درون شهری استان نقش اجتناب‌ناپذیری داشته است.

رییس پلیس راهنمایی ورانندگی البرز گفت : پلیس برای کاهش سوانح راکبان موتور سیکلت از ابتدای سال تا کنون۴۷۰ عدد کلاه در اختیار آن‌ها قرار داده است.

شرق خاطرنشان کرد: ازابتدای سال جاری  تاکنون  ۷۵ هزارو ۶۳۷ نفر از خدمات گواهینامه شامل صدور، تعویض، تمدید و دریافت المثنی بهره مند شدند.

وی با اشاره به اصلاح ۸ نقطه پر خطر با همکاری شهرداری، گفت : ۱۲ نقطه دیگر در دست اصلاح و ۵۸ نقطه دیگر اصلاح نشده باقی مانده است که با همت مسئولان به زودی رفع خواهد شد.

وی اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته، اخیرا به تعدادی از دوربین‌های نظارتی و پلاک خوان نصب شده در معابر کرج، کد ثبت تخلفات تخصیص می‌یابد و سایر دوربین‌ها نیز کد مربوطه را دریافت خواهند کرد که نظارت الکترونیکی به صورت ۲۴ ساعته در معابر درون‌شهری کلان‌شهر کرج اتفاق خواهد افتاد.

کد خبر 493975

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha