معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: تاکنون ۲۱۳ نفر از شهروندان کاشانی بر اثر بیماری حاد تنفسی جان خود را از دست داده اند.

مردم كرونا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، محمد حاجی جعفری ادامه داد: با ارسال آزمایش‌های این دسته از افراد تاکنون مشخص شده تعداد ۳۸ نفر از این بیماران به ویروس کرونا مبتلا بوده و جواب سایر آزمایش ها به دست دانشگاه نرسیده است.

وی با اشاره به فوتی‌های ناشی از ابتلا به کرونا در کاشان یادآور شد: کاشان از نظر جمعیت و تعداد ابتلا و آمار فوتی‌ها پس از قم در جایگاه دوم کشور قرار دارد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه تاکنون یک هزار و دویست و پنجاه بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی کاشان بستری شده اند، خاطرنشان کرد: ۷۴۲ نفر از آنها پس از بهبودی نسبی ترخیص شده اند که پس از دریافت نتیجه آزمایش ها از تهران ۴۴۲ نفر مبتلا و ۱۵۶ نفر هم منفی بوده اند.

حاجی جعفری با اعلام موقعیت بحرانی کاشان از نظر سرعت انتشار ویروس کرونا و ابتلای بیش از ۱۵ پزشک و ۵۰ نفر از کادر درمان خاطرنشان کرد: نقاهتگاه ۱۰۰ تخت خوابی بیمارستان در خدمت بیمارانی خواهد بود که پس از بهبودی نیازمند مراقبت مجدد هستند.

وی با اشاره به تجهیز این نقاهتگاه به آزمایشگاه، پاراکلینیک، بستری، رادیولوژی، اتاق عمل و اورژانس تصریح کرد: ۵۰ نفر از افراد متخصص شامل پزشک و پرستاران اداره آن را عهده دار هستند.

کد خبر 493818

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha