مدیر کل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری از تشکیل ٣٧٣ پرونده تخلف در حوزه کالا، خدمات و بهداشت در استان خبر داد.

تعزیرات جکومتی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، محمدرضا عمرون با اشاره به اجرای طرح تسهیل کسب و کار نوروزی ٩٩ گفت: از ابتدای این طرح تاکنون ٣٧٣ فقره پرونده در حوزه کالا، خدمات و بهداشت تشکیل شده و تعداد ٣٢٠ فقره مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: متخلفین این پرونده‌ها به پرداخت مبلغ بیش از ٢ میلیارد و ٤٦٦ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند و احکام صادره در مرحله اجرا قرار دارد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری افزود: علاوه بر بازرسی‌های انجام شده توسط مراجع نظارتی، ٧٠ اکیپ تعزیرات حکومتی از ٢٨١ واحد صنفی بازرسی مشترک انجام داده، ٦٤ واحد صنفی متخلف شناسایی و پرونده تشکیل شده و در مرحله رسیدگی قرار دارند، این طرح نظارتی ویژه تا ١٥ فروردین ماه سال ٩٩ به صورت مستمر ادامه دارد.

عمرون بیان کرد: اداره کل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری در راستای اجرای سیاست‌های سازمان و با فعال کردن شعب کشیک در ایام تعطیل سعی دارد با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود، حضور مؤثر و کارآمدی در حوزه خدمات و ملزومات بهداشتی و درمانی داشته باشد و برای پیشگیری از تخلفات احتمالی در حوزه کسب و کار از اقشار آسیب‌پذیر جامعه در برابر متخلفان اقتصادی حمایت کند.

نظارت بر تامین مواد اولیه تولید ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده

وی با اشاره به نظارت بر تامین مواد اولیه جهت تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده خاطرنشان کرد: این نظارت‌ها توسط بازرسان واحد بازرسی و نظارت سازمان صمت و اتاق اصناف انجام می‌شود و در صورت وقوع تخلفات احتمالی، اداره کل تعزیرات حکومتی استان آمادگی لازم برای برخورد قاطع با متخلفین را دارد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: به کلیه مردم توصیه می‌شود به پویش "در خانه بمانیم" جامع عمل بپوشانند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، گزارش‌ها را به سامانه ١٢٤ ستاد خبری سازمان صمت و سامانه ثبت شکایات مردمی تعزیرات حکومتی به نشانی tazirat۱۳۵.ir ارسال کنند.

کد خبر 493789

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha