مدیر روابط عمومی آبفای منطقه ۶ - شهر ری گفت: جشنواره نقاشی "آب = زندگی" با هدف جلب مشارکت همگانی و فرهنگ‌سازی مصرف بهینه آب در روزهای خانه نشینی و مقابله با شیوع ویروس کرونا، تا پایان فروردین ماه ۱۳۹۹ برگزار می‌شود.

جشنواره نقاشی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سید مرتضی میرآبادی چهارشنبه ۲۸ اسفند اظهار داشت: اطلاع‌رسانی جشنواره نقاشی آب = زندگی از امروز هم‌زمان با آخرین روزهای سال ۱۳۹۸ آغاز شده و کودکان و دانش‌آموزان سراسر تهران تا پایان فروردین ماه ۱۳۹۹ زمان دارند تا آثار نقاشی خود در زمینه راهکارهای صرفه جویی و مصرف بهینه آب در مقابله با شیوع ویروس کرونا را به دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب منطقه۶- شهرری، استان تهران ارسال کنند.  

 وی جلب مشارکت کودکان و دانش‌آموزان و ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب در ایام نوروز و روزهای خانه‌نشینی خانواده‌ها را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره دانست و افزود: با توجه به این‌که در نوروز امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور، خانواده‌ها مجبور به خانه نشینی هستند و کودکان و دانش‌آموزان هم فرصت و فراغت بیشتری دارند؛ با برگزاری این جشنواره تلاش خواهیم کرد تا با جلب مشارکت کودکان و دانش‌آموزان و همچنین خانواده‌های آنها، در جهت ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب گام برداریم.

 وی در زمینه شیوه برگزاری و راه‌های ارسال آثار اظهار داشت: کودکان و دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این جشنواره، آثار خود را باید از طریق پیام رسان (بله به شماره ۰۹۳۹۳۳۵۳۴۷۲) به دفتر روابط عمومی آبفای منطقه۶- شهرری ارسال کنند.

میرآبادی در پایان خاطرنشان کرد: این جشنواره برای کودکان گروه سنی ۶ تا ۱۲ سال برگزار می‌شود و پس از پایان جشنواره و بررسی آثار ارسالی، به آثار برگزیده هدایای ویژه‌ای اهداء خواهد شد.

کد خبر 493764

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تهران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha