تصویری با عنوان «آغاز سفرهای نوروزی!» در شبکه‌های مجازی منتشر شده است که ترافیک در عوارضی تهران-قم را نشان می‌دهد. این در حالی است که خبرگزاری تسنیم این تصویر را قدیمی خوانده است. ماجرا چیست؟

عوارضی تهران - قم

به گزارش همشهری آنلاین، تصویری با عنوان «آغاز سفرهای نوروزی!» در شبکه‌های مجازی در حال دست به دست شدن است که ترافیک در عوارضی تهران- قم را نشان می‌دهد. این تصویر در حالی منتشر شده و توجه کاربران را به خود جلب کرده که همه یکصدا به خاطر شیوع کرونا مردم را توصیه به در خانه نشستن و سفر نرفتن می‌کنند. 

بیشتر بخوانید: تصاویر | آخرین وضعیت جاده‌ها | ترافیک سنگین در عوارضی تهران- قم

یکی از تصاویر منتشر شده در فضای مجازی- ۲۷ اسفند ۹۸
 انبوه خودروها در عوارضی تهران- قم 
عکس: بابک جوادزاده

سرهنگ نادر رحمانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور، در واکنش به این تصویر و تصاویر مشابه دیگر به خبرگزاری تسنیم گفته است: «تصویر ترافیک سنگین در عوارضی تهران - قم قدیمی است. در حال حاضر از نظر ترافیکی مشکلی در جاده‌های کشور وجود ندارد. برخی تصاویر مربوط به سال‌های گذشته به عنوان ترافیک سفرهای نوروزی امسال منتشر شده است.»

حال آن‌که دوربین‌های نظارتی مرکز مدیریت راه‌های کشور چیز دیگری می‌گویند. روی سخن اینجاست که این تناقض آشکار و منکر شدن ترافیک ایجادی که می‌تواند حتی به خاطر چک مسافران در ورودی شهرها باشد از چه بابت است؟ هرچند این حجم از ترافیک در کشور کرونازده‌ای چون ایران تامل‌برانگیز است حتی اگر به فرض این ترافیک برای چک افراد باشد.

نام دوربین: آزاد راه تهران- قم، عوارضی تهران- تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۲۸، ساعت: ۱۰:۴۴:۲۲

کد خبر 493725

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
    0 0
    اینها ادمهای مغرور خودخواه و احمقی هستند که متاسفانه ما فهمیدیم که اینها نمی فهمند اما اینها نفهمیدند که نمی فهمند