رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در محور چالوس خبر داد.

ترافیک هراز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، ‎سرهنگ نادر رحمانی درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور، گفت: بر اساس آخرین گزارش‌ها، هم‌اکنون ترافیک در محور چالوس، مسیر جنوب به شمال محدوده میدان امیرکبیر، سنگین و در محور تهران-پردیس و بالعکس در محدوده‌های بومهن و رودهن نیمه‌سنگین گزارش شده است.

وی ادامه داد: تردد در محورهای هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران شمال و آزادراه قزوین-رشت روان است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با تأکید بر این که آزادراه چالوس- مرزن‌آباد و بالعکس تا اطلاع ثانوی، مسدود است، گفت: ترافیک در آزادراه تهران-کرج و کرج-قزوین، حد فاصل پل فردیس تا پایانه شهید کلانتری سنگین است.

به گفته وی، ترافیک آزادراه تهران-قم محدوده عوارضی ترافیک سنگین گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی در ادامه درباره وضعیت جوی نیز گفت: بارش برف در محور اردبیل-آستارا استان اردبیل گزارش شده است. همچنین بارش باران در اکثر محورهای استان‌های زنجان، مازندران، گلستان و گیلان و برخی محورهای استان خراسان رضوی و استان خراسان شمالی مشاهده می‌شود.

وی با بیان این که مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید نیز در ارتفاعات محورهای فیروزکوه، کندوان و کیاسر-سمنان و محور قزوین-رشت مشاهده می،شود، گفت: سایر محورهای مواصلاتی از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.

کد خبر 493598

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گردشگری و ميراث فرهنگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
    1 0
    واقعا در این اوضاع کرونایی ترافیک بین شهری داریم؟؟ دولت شل گرفته!! چرا جلوی این احمق هایی که به دلیل مسافرت راه میوفتن تو جاده ها را جلوشونو بگیره اجبااااااااااار بهتر جواب میده. تعارف نداره ما ایرانی جماعت باید در این زمینه زور بالا سرمون باشه متاسفانه....انگار نه انگار هزار نفر جان شونو از دست دادن و هزاران نفر الوده شدن...