پلیس راهور از ترافیک سنگین در برخی محورها از جمله کرج، چالوس و قم خبر داد.

ترافيك

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: شاهد ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال محدوده میدان امیرکبیر و ترافیک نیمه سنگین در محور تهران - پردیس و بالعکس در محدوده‌های بومهن و رودهن هستیم.

وی افزود: تردد در محورهای هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین رشت روان است.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا آزادراه چالوس - مرزن آباد و بالعکس تا اطلاع بعدی مسدود است.

سرهنگ رحمانی درخصوص وضعیت جوی جاده‌ها گفت: محورهای چالوس- هراز و فیروز کوه دارای بارش باران و آزادراه قزوین- رشت و آزادراه تهران- شمال فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

وی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها اظهار داشت: ترافیک سنگین در آزادراه تهران – کرج و کرج-قزوین حد فاصل پل فردیس تا پایانه شهید کلانتری حاکم است و همچنین در آزادراه تهران-قم محدوده عوارضی ترافیک سنگین گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تأکید کرد: در برخی از محورهای استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، البرز، سمنان و گلستان بارش باران گزارش شده است.

کد خبر 493573

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • US ۰۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
    0 0
    این بود سفر نرفتن؟ به خدا اگر قرار بود امور مدیریت کشور با خواهش و تمنا پیش بره اساسا دیگه نیازی به نهاد دولت وحکومت نبود. دولت باید این جاده ها را می بست. این ترافیک یعنی یک فاجعه بزرگ انسانی. ای خدا...
  • US ۰۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
    0 0
    چرا نه دولت مداخله می کنه نه نیروهای نظامی ؟ چرا کشور به حال خودش رها شده. در شرایطی که همه کشورهای درگیر کرونا قرنطینه های جدی و سراسری ایجاد کردن این وضعیت جاده ها در ایران خجالت آوره. شرم آوره.