سه‌شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸
۰ نفر

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از راه‌اندازی سامانه ثبت درخواست بیمه بیکاری به منظور ثبت‌نام اینترنتی متقاضیان دریافت بیمه بیکاری خبر داد.

بیمه بیکاری

به گزارش همشهری‌آنلاین، «علی آشتاب» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، جلوگیری از مراجعه حضوری متقاضیان بیمه بیکاری به اداره‌ها و مراکز کاریابی‌ و رعایت سلامت متقاضیان سامانه برخط ثبت درخواست بیمه بیکاری استان لرستان راه‌اندازی شد.

وی اضافه کرد: متقاضیان بیمه بیکاری می‌توانند با مراجعه به سامانه bimebikari.mcls.gov.ir درخواست خود را ثبت کرده و به صورت الکترونیکی آن را پیگیری کنند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: روزآمدی، سرعت بخشیدن در بررسی درخواست‌ها، کاهش هزینه‌های اقتصادی، دسترسی آسان‌تر متقاضیان به اطلاعات پرونده، امکان دریافت کد رهگیری درخواست، ارسال پیامک اطلاع رسانی به متقاضی و اطلاع رسانی نحوه ادامه فرآیند از طریق سامانه از جمله ویژگی‌های این سامانه است.

آشتاب بیان کرد: توصیه‌های عمومی برای پیشگیری از ابتلا به کرونا در واحدهای کارگری به مدیران و کارفرمایان استان ارسال و بر تأمین وسایل حفاظت فردی از قبیل دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی کننده و همچنین ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تاکید شده است.

کد خبر 493491

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی AE ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
    0 0
    کارگر و بی درآمد