معاون اول رئیس جمهوری در تماس تلفنی با استاندار چهارمحال و بختیاری، پیگیر اجرای مصوبات ستاد مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا در این استان شد.

جهانگیری

به گزارش همشهری آنلاین به‌ نقل از ایرنا، اسحاق جهانگیری در این تماس تلفنی با قدردانی از تلاش کادر درمان، مسئولان و مردم استان چهارمحال و بختیاری، تداوم جدیت در اجرای مصوبات ستاد مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا خواستار شد.

وی با ابراز امیدواری نسبت به همراهی مردم با مسئولان و پیگیری جدی مصوبات ستاد مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا در مهار و مدیریت این بحران، بیان کرد: هیچ یک از استانداران، فرمانداران و اعضای ستاد بدون هماهنگی حق مرخصی گرفتن ندارند و باید در محل خدمت خود حاضر باشند.

استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این گفت و گوی تلفنی گزارشی از نشست‌های ستاد مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان را ارائه کرد.

اقبال عباسی، از تلاش‌های کادر پزشکی و پرستاری، کارکنان و نیروهای بهداشت و درمان استان، دستگاه‌های مرتبط و  تمامی عوامل فعال در راه مقابله با شیوع ویروس کرونا و همراهی مردم در مقابله با شیوع این ویروس قدردانی کرد.

بر اساس آخرین آمار دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، تاکنون ۲۹۳ بیمار مشکوک به ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری شناسایی شده است که از این تعداد ۵۲ نفر به طور قطعی مبتلا به این ویروس هستند.

همچنین از تعداد مبتلایان به ویروس کرونا تاکنون ۲۷ نفر بهبود یافته، ۸ نفر جان باخته و بقیه در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

کد خبر 493410

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha