معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: پروژه آزادراه شهید همت - کرج در استان البرز تا ساعاتی دیگر با حضور رئیس جمهوری گشایش می‌یابد.

اتصال بزرگراه آزادگان به آزادراه تهران - شمال

به گزارش همشهری آنلاین، علی درویش پور  اظهار داشت: پس از سال ها انتظار پروژه آزادراه شهید همت - کرج امروز سه شنبه به ایستگاه پایانی رسید.

وی افزود: در بهار راه سازی البرز بواسطه دستور رییس جمهوری، تلاش های مضاعفی برای این پروژه صورت گرفت که اکنون شاهد ثمرات آن هستیم.

وی ادامه داد: پیرو ماموریت های محوله دولت تدبیر و امید، استاندار البرز با اهتمام و عزم ویژه ای به گره گشایی و پیگیری موانع پیشرفت پروژه های موثر و بزرگ راه سازی استان پرداخت.

درویش پور گفت: بر این اساس با بسیج مسئولان استانی و ملی اکنون پس از افتتاح قطار برقی کرج - هشتگرد و منطقه یک آزادراه تهران - شمال، پس از سال ها انتظار، آزاد راه مهم ترافیکی همت - کرج به پایان رسید.

وی افزود: این پروژه به صورت 6 خطه به طول 14.5 کیلومتر است و از گذشته حدود 5 کیلومتر آن زیربار ترافیک رفته و باقی آن نیز اکنون تکمیل شده است.

بهره برداری از پروژه همت بار بزرگی از ترافیک ورودی البرز را کاهش داده و موجبات ترددی امن، سهل، آرام و همچنین کاهش سوخت و آلودگی هوا را فراهم می کند.

معاون استاندار البرز عنوان کرد: در این راستا، پروژه تقاطع غیرهمسطح قزلحصار نیز آماده بهره برداری است که با بازگشایی این مسیر، پس از سال ها انتظار مردم، بار بزرگی از ترافیک چندین منطقه مهرشهر کاهش یافته و سهولت در تردد را به ارمغان خواهد آورد.

کد خبر 493374

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha