پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در حالی که چند روز پیش اعلام کرده بود فعالیت مراکز شماره گذاری خودرو به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور «زوج و فرد» می شود، اکنون در خبری تازه از تعطیلی تمامی مراکز تعویض پلاک کشور تا اطلاع ثانوی خبر داده است.

شماره گذاری خودرو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، پلیس راهنمایی و رانندگی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با توجه به شیوع ویروس کرونا و با هدف صیانت از سلامت مراجعه‌کنندگان و کارکنان در مراکز تعویض پلاک، تمامی مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک از امروز دوشنبه ۲۶ اسفندماه تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود.

بر اساس این اطلاعیه، این اقدام با درخواست پلیس راهور از ستاد مقابله با کرونا و موافقت این ستاد انجام شده است و بر این اساس هیچ‌گونه خدماتی در مراکز تعویض پلاک و شماره‌گذاری ارائه نخواهد شد و شهروندان می‌بایست مراجعات خود به این مراکز را به سال آینده و پس از اعلام بازگشایی مراکز تعویض پلاک موکول کنند.

پلیس راهور ناجا از مردم خواست که در این روزها به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در خانه بمانند و از انجام سفرها و ترددهای درون‌شهری و برونشهری پرهیز کنند.

طبق آمار رسمی وزارت بهداشت که روزانه اعلام می شود، آمار ابتلا به ویروس کرونای کووید ۱۹ در کشور به مرز ۱۴ هزار نفر (۱۳ هزار و ۹۳۸ نفر) رسیده و این آمار روزانه در حال افزایش است. تاکنون ۷۲۴ نفر در کشورمان به دلیل ابتلا به این ویروس جان باخته اند. تعداد بهبودیافتگان نیز ۴ هزار و ۷۹۰ نفر است.

کد خبر 493093

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha