نماینده مردم دشتستان در مجلس با بیان اینکه «چند مقام مسئول این هفته را پیک کرونا دانسته‌اند» گفت: اداراتی که کارهای ضروری انجام نمی‌دهند را می‌توان در این چند روز آخر سال تعطیل کرد. ادارات ثبت احوال و اسناد می‌توانند تعطیل شود. بانک‌ها نیروهای خود را کم کنند.

مجلس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، محمد باقر سعادت در مورد ضرورت خانه‌نشینی مردم گفت: اگر مردم می‌خواهند وضعیت شهرهایشان معمولی باقی بماند و از شرایط فعلی بدتر نشود باید زنجیره انتقال را قطع کرده و به حرف‌های کارشناسان، پزشکان و پرستاران و رسانه‌های رسمی گوش دهند. حرف همه رسانه‌های رسمی، چه تلویزیونی و چه اینترنتی این است که مردم در خانه بمانند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس در مورد ضرورت تعطیل شدن ادارات دولتی گفت: چند مقام مسئول این هفته را پیک کرونا دانسته‌اند. اداراتی مثل آب و برق و گاز باید باز باشد اما بعضی ادارات کار خاصی ندارند. مثلا اگر ثبت‌احوال یا ثبت‌ اسناد کار نکنند، چه اتاقی می‌افتد؟ بانک‌ها می‌توانند کارمندان خود را کم کنند. کارمندان اداری شهرداری ضرورتی برای ماندن در ادارات ندارند. دولت باید این تمهیدات را فراهم کند اما ادارات غیرضرور تعطیل شوند.

کد خبر 492593

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    1 0
    نه صبر کنید هنوز همه مبتلا نشده اند
  • IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    0 0
    مگر ادارات کاری هم انجام می دهند ؟
  • سهراب خاکی IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    0 0
    الان ادارات آموزش و پرورش مدیران و معاونان مدرسه همینجوری می رن می شینن اداره که چی تو رفت و‌امد کرنا بکیرن ببرن داخل خانوادشون