مهران مدیری، کارگردان و مجری «دورهمی» با انتشار متنی از ادامه ضبط این برنامه بدون حضور تماشاگران خبر داد.

دورهمی

به گزارش همشهری آنلاین، شیوع ویروس کرونا در ایران، بسیاری از فعالیت‌های هنری را که مستلزم جمع شدن مردم بوده، لغو کرده است. با این‌حال، اصرار مدیران صداوسیما به ضبط برنامه‌های ترکیبی چون دورهمی با حضور صدها تماشاگر، انتقادهای زیادی را به دنبال داشته است. مهران مدیری سرانجام در صفحه رسمی برنامه دورهمی اعلام کرد که از شنبه (۲۴ اسفند)، این برنامه هم بدون حضور تماشاگران ضبط خواهد شد.

او که این‌روزها در حال ضبط دورهمی برای نوروز است، در ابن‌باره نوشت: «لازم دانستم به مردم عزیزم و جامعه هنری کشورم، این مطلب را اطلاع دهم که ضبط برنامه «دورهمی» با حضور پزشکان متخصص، سازمان هلال احمر، و تیم تخصصی وزارت بهداشت، با رعایت حداکثر موارد ایمنی و بهداشتی، در حال اجرا بود. با وجود رعایت تمامی این موارد، به جهت حفظ سلامت مردم و تیم سازنده، تصمیم گرفتم از روز شنبه (۲۴ اسفند) ضبط برنامه بدون حضور تماشاگر انجام شود و با تمهیدات فنی تدوین، حضور تماشاگران به مجموعه اضافه شود.»

کد خبر 492559

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
    0 0
    بلاخره ما نفهمیدیم بدون تماشاگر است یا با تماشاگر! نوشته تدوین شدن و تماشاچی ها آرشیو هستند اما از بینشون افراد انتخاب می کنه بیان بالا..... واقعاً رعایت کنید! چه لزومی به تماشاگر است وقتی روز تا شب داره توصیه می شه که از تجمعات پرهیز کنید و در خانه بمانید... حتی نیازی به تصاویر مصنوعی و تدونش هم نیست، کلاً این کار الان هیچ توجیهی نداره و خلاف این همه شعار قرنطینه خانگی است...