کمتر از یک هفته پس از دیدار با ایوانکا ترامپ و دادستان کل آمریکا در کاخ سفید، وزیر کشور استرالیا تایید کرد به ویروس کرونا مبتلا شده است.

ایوانکا ترامپ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سی‌ان‌ان، پیتر داتن با انتشار یک بیانیه اعلام کرد نتیجه آزمایش کرونای او مثبت شده است. در بیانیه وزیر کشور استرالیا آمده است: صبح جمعه با تب و گلودرد از خواب بیدار شدم و به توصیه مسئولان بهداشتی آزمایش دادم. نتیجه آزمایش عصر جمعه آمد و مشخص شد به بیماری کووید-۱۹ مبتلا شده‌ام. در حال حاضر حالم خوب است.

آفای داتن هفته گذشته در کاخ سفید حضور داشت و با چند مقام ارشد دولت آمریکا از جمله ایوانکا ترامپ، دختر دانلد ترامپ و مشاور ارشد رئیس جمهوری آمریکا و ویلیام بار، دادستان کل آمریکا دیدار و گفتگو کرد. کاخ سفید هنوز درباره احتمال ابتلای ایوانکا به کروناویروس واکنش نشان نداده است.

از سوی دیگر، ترامپ هم در روزهای اخیر در کمترین فاصله با چند فرد مبتلا به کرونا حضور داشته و حتی گفته می‌شود با برخی از آنها دست هم داده است. هر چند رئیس جمهوری آمریکا مدعی شده بیمار نیست و شاید متقاعد شود برنامه‌های انتخاباتی خود را لغو یا بدون حضور مردم و هواداران برگزار کند.

با توجه به هزینه زیاد انجام آزمایش کرونا برای مردم آمریکا، نمایندگان کنگره در تلاش هستند دولت ترامپ را متقاعد کنند این آزمایش را برای موارد مشکوک به کروناویروس رایگان اعلام کند.

کد خبر 492326

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha