برخی پروژه‌های پربازیگر سینمایی و تلویزیونی نظیر «سلمان فارسی» با وجود دستور رسمی ستاد کرونا همچنان ادامه دارد. ویدئویی از پشت صحنه این سریال با حدود ۷۰۰ هنرور منتشر شده است.

سلمان فارسی

به گزارش همشهری آنلاین، تابناک بعد از صحبت‌های رئیس صدا و سیما در مورد حفظ نکات بهداشتی در پشت صحنه سریالی با ۷۰۰ هنرور تصاویری از پشت صحنه این سریال و وضعیت بهداشتی هنروان منتشر کرد که به شدت نگران کننده است.

تابناک نوشته است: «تصاویری که از این پروژه به دست «تابناک» رسیده نشان می‌دهد کوچک‌ترین اصول بهداشتی در طول این پروژه‌ها رعایت نمی‌شود و در لوکیشن فیلمبرداری نیز اثری از تیم پزشکی که در صحنه حضور داشته باشند و بر رعایت اصول بهداشتی در همه بخش‌ها نظارت کند، به جز یک آمبولانس کنار اتوبوس‌های منتقل کننده عوامل، مشاهده نمی‌شود!»

در ادامه گزارش آمده است: این تصاویر به خوبی گویای لزوم توقف تولید پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی ولو با اعمال قوه قهریه کشور است، چون می‌تواند تبعات بسیار وسیعی داشته باشد. بی‌شک اگر در این پروژه‌ها گروهی فوت کنند، مسئولیت آن متوجه رئیس سازمان صداوسیما و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی است که به توصیه ستاد مدیریت کرونا وقعی ننهیده‌اند.

«سلمان فارسی» یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های رسانه ملی است که ‌تولید آن از مدت‌ها قبل آغاز شده است. داوود میرباقری در سریال «سلمان فارسی» در ۳ دوره ایران باستان، بیزانس و صدر اسلام، زندگی سلمان فارسی را به تصویر می‌کشد.

کد خبر 492317

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha