معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی ایلام گفت: به منظور پیشگیری از بیماری کرونا جمعی از معلولان زیر پوشش این سازمان کمک هزینه تامین لوازم بهداشتی و ضدعفونی دریافت کردند.

معلول

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، «فرخ لقا جمشیدزاده» افزود: این کمک هزینه به معلولان دریافت‌کننده حق پرستاری ضایعه نخاعی، خانواده محور (مراقیان غیر رسمی) و همچنین شماری از معلولان شدید و خیلی شدید به صورت متمرکز از سوی سازمان بهزیستی کشور واریز شده است. سرانه مبلغ واریزی برای هر یک از این معلولان ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است.

معاون توانبخشی بهزیستی ایلام یادآور شد: اعتبار مورد نیاز برای ضدعفونی مراکز شبانه‌روزی بهزیستی ایلام به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تامین و به حساب این مراکز واریز شده است.

جمشیدزاده افزود: این اعتبار به حساب ۶ مرکز شبانه‌روزی این سازمان در سراسر استان واریز شده است.

وی تاکید کرد: سرانه اعتبار واریز شده به ازای هر مددجو ۳۰۰ هزار ریال است که برای ۳۳۰ نفر از مددجویان شامل سالمندان و افراد دارای معلولیت که در این مراکز نگهداری می شوند، واریز شد.

به گفته معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی ایلام، بر اساس اعلام به مراکز شبانه‌روزی این اعتبار باید صرف خرید وسایل بهداشتی و انجام مراقبت‌های لازم برای ارتقای سلامت مددجویان نگهداری شده در این مراکز شود.

کد خبر 492013

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha