محمدشروین اسبقیان با ۲۲ رای برای ۴ سال رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین شد.

اسبقیان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  فارس، مجمع انتخاباتی فدراسیون جانبازان و معلولین از ساعت ۱۰ امروز پس از پخش آیاتی از قرآن کریم و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران در آکادمی ملی المپیک برگزار شد. این جلسه به ریاست مهدی علی نژاد معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و با حضور اعضای مجمع برگزار شد و کیکاووس سعیدی سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک  به عنوان نماینده کمیته و محمود خسروی وفا به عنوان رئیس کمیته ملی پارالمپیک نیز در این انتخابات حضور داشتند.

برای ریاست فدراسیون جانبازان و معلولین، ۶ نامزد به نام های سیدمحمدشروین اسبقیان، کرم‌الله علیمرادی، مجید قدمی، غفور کارگری، امیر ماندگارفرد و بهمن نیکخو با یکدیگر رقابت کردند. پیش از انتخابات ۳ نامزد انصراف دادند. اسبقیان، علیمرادی، قدمی، کارگری و ماندگارفرد نامزد بودند و در نهایت انتخابات بین اسبقیان و علیمرادی برگزار شد.

کل افرادی که در مجمع رای دادند، ۳۵ نفر بودند و به دلیل رعایت شرایط بهداشتی هر کس سر جای خودش رای داد. در نهایت پس از رای‌گیری، محمدشروین اسبقیان با ۲۲ رای به عنوان رئیس جدید فدراسیون جانبازان و معلولین برای ۴ سال آتی انتخاب شد. علیمرادی ۱۳ رای آورد.

کد خبر 491662

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha