معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه و مسئول کمیته نظارت بر حسن اجرای بخشنامه‌های حفظ سلامت کارکنان و ارباب رجوع ستاد ملی مدیریت کرونای استان گفت: ضدعفونی روزانه محیط کار و تهیه و تامین اقلام بهداشتی موردنیاز کارکنان برای پیشگیری از ابتلا به کرونا ضروری است.

ضدعفونی ادارات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، افشین کریمی افزود: باتوجه به تصمیمات اتخاذ شده در ستاد مقابله با بیماری کرونای کرمانشاه در خصوص حفظ بهداشت و سلامت کارکنان دستگاه‌های اجرایی، محیط کار کارکنان باید هر روز ضدعفونی شده و لوازم بهداشتی و محافظتی فردی شامل ماسک، دستکش و محلول ضدعفونی‌کننده دست در اختیار آنها قرار گیرد.

او اظهار کرد: برای تهیه و تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز، این موضوع از طریق اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان پیگیری شود و حسن اجرای این مهم بر عهده مدیران دستگاه‌های اجرایی است.

سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در کرمانشاه گفت: اکنون ۹۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند، تاکنون آزمایش‌ کرونای ۵۱ بیمار در استان مثبت اعلام شده که ۶ نفر از آنان فوت کردند.

دکتر «محمدابراهیم شکیبا» رئیس مرکز بهداشت کرمانشاه هم اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۴۶۱ بیمار مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری شدند که ۳۶۶ نفر از آنان ترخیص شده‌اند.

او بیان کرد: هم‌اکنون ۲۲ بیمار کرونایی در شهرستان کرمانشاه، ۶ بیمار در اسلام‌آبادغرب، ۶ بیمار در سنقر، ۷ بیمار در کنگاور، ۲ بیمار در هرسین، ۲ بیمار در صحنه، ۲ بیمار در گیلانغرب، ۲ بیمار در جوانرود، یک نفر در پاوه و یک نفر در سرپل ذهاب بستری هستند.

کد خبر 491554

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha