عباس عبدی تحلیل گر در یادداشت کوتاهی نوشت: اپیدمی کرونا بهترین فرصت بود که برخی افراد حساب خود را با مواضع دیگران تسویه نمایند.‌ از جمله آقایان مراجع می‌توانستند مرز خود را با دکان دو نبش طب اسلامی روشن کنند.

عباس عبدی

به گزارش همشهری آنلاین، عباس عبدی فعال سیاسی اصلاح طلب در یادداشتی با عنوان «فردا خیلی دیر است!» نوشت:

اپیدمی کرونا بهترین فرصت بود که برخی افراد حساب خود را با مواضع دیگران تسویه نمایند.‌ از جمله آقایان مراجع می‌توانستند مرز خود را با دکان دو نبش طب اسلامی روشن کنند.

شخصا نسبت به وجود چنین ایده‌هایی در جامعه حساسیت زیادی ندارم چرا که همه جا حتی در کشورهای پیشرفته هم چنین خرافاتی وجود دارند. آنچه محل تامل است سکوت آقایان درباره رفتاری است که دارند به نام اسلام جا می‌اندازند و نزد بسیاری از مردم نوعی وهن تلقی می‌شود.

حالا پرسش این است؛ چگونه می‌شود؛ هنگامی که افرادی در باره دیگر موضوعات اسلامی چیزی بگویند که به مذاق خوش نیاید فوری در نقد و رد آن سخن گفته و مطلب نوشته می‌شود و حتی برخی کفن‌پوش می‌شوند و به خیابان سرازیر می‌گردند؛ ولی در این مورد سکوت می‌شود؟ به قرینه رفتار با دیگران باید این سکوت را حمل بر تایید کرد. لطفا فردا گفته نشود که ما مخالف بودیم و این چیزها در اسلام نیست. فردا خیلی دیر است.

کد خبر 491414

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha