مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲
۰ نفر

ترس از کرونا در یک پاساژ قتل مسافر خارجی را در مشهد رقم زد.

جسد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از شهرآرا،‌ اعلام گزارش مرگ مشکوک تبعه خارجی در یک پاساژ در خیابان شیرازی مشهد از سوی مأموران انتظامی، پای بازپرس کاظم میرزایی، قاضی جنایی دادسرای مشهد را به این پرونده باز کرد و با حضور این مقام قضایی در محل وقوع جرم تحقیقات اولیه آغاز شد.

عامل احتمالی این مرگ مشکوک که پسری جوان بود در اظهاراتش به بازپرس جنایی دادسرا گفت: همسر متوفی به مغازه ما مراجعه و یک مانتو خریداری کرد. به دلیل داغ بودن موضوع ویروس کرونا و راه‌های پیشگیری از این بیماری خطرناک عموما به همه مشتریانمان اعلام می‌کنیم که در زمان خرید نهایت دقت را داشته باشند چرا که جنس فروخته شده را پس نخواهیم گرفت. البته در همین خصوص کاغذهایی هم در مغازه نصب کرده‌ایم. 

اما همسر متوفی بعد از چند ساعت به مغازه مراجعه کرد و خواستار تعویض مانتو شد که من به او گفتم از پس گرفتن آن معذورم، ولی او پایش را در یک کفش کرده بود که باید مانتو را برایش تعویض کنم. هرچه به او گفتم، چون لباس چند ساعت در اختیار او بوده و به دلیل مسائل بهداشتی نمی‌توانم مانتو را تحویل بگیرم او همچنان حرف خودش را می‌زد. از مغازه بیرون رفت که متوجه شدم دو مانتو دیگر را با خودش برداشته و برده است. 

بلافاصله به فروشنده دیگرمان که دختری جوان است گفتم به سراغش برود و مانتوها را از او بگیرد. سر و صدایشان داخل پاساژ بالا گرفته بود که به طرفشان رفتم. در این میان شوهر زن تبعه خارجی به طرفم آمد و مشتی به صورتم زد که به دلیل شدت ضربه بینی‌ام خونی شد. من هم مرد میانسال را از مغازه بیرون انداختم که دم در روی زمین افتاد و بعد هم متوجه شدیم فوت کرده است.

با تکمیل تحقیقات اولیه پسر جوان بازداشت شد و بررسی‌ها ادامه یافت تا اینکه نتیجه اولیه پزشکی قانونی اعلام شد و کارشناسان این سازمان علت اولیه فوت تبعه خارجی را ایست قلبی اعلام کردند. به گفته بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه دو مشهد احتمالا متوفی به دلیل عارضه قلبی جانش را از دست داده است.

کد خبر 491385

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خانواده

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha