رئیس سازمان صمت خراسان‌ جنوبی با اشاره به نحوه توزیع میوه شب عید در استان، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از رفت و آمدهای غیرضرور، خرید میوه شب عید شهروندان استان، امسال از طریق اینترنت فراهم شده است.

میوه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، داوود شهرکی سه‌شنبه ۲۰ اسفند با بیان اینکه یک هزار و ۱۰۰ تن میوه تنظیم بازار شامل پرتقال و سیب برای ایام نوروز در استان پیش‌بینی شده، اظهار داشت: میوه‌های تنظیم بازار قرار است حداکثر ۲۰ درصد زیر قیمت خرده‌فروشی محصول در بازار استان عرضه شود.

وی از توزیع میوه تنظیم بازار از شنبه ۲۴ اسفندماه در سطح استان خبر داد و بیان داشت: کار توزیع میوه تا نیمه فروردین‌ماه سال جاری ادامه خواهد داشت و مردم استان می‌توانند با مراجعه به مراکز مشخص شده در سطح استان نسبت به خرید میوه تنظیم بازار با قیمت‌های مصوب اقدام کنند.

رئیس سازمان صمت خراسان‌ جنوبی با بیان اینکه تصمیماتی در خصوص فروش اینترنتی میوه انجام شده است، تبیین کرد: مجوز فروشگاه اینترنتی در استان برای دو متقاضی(فروشگاه سامینو و آروین) صادر شده و نماد اعتماد الکترونیکی را دریافت کرده و برخی از اقلام اساسی مانند برنج و شکر تنظیم بازار از سوی این دو فروشگاه در حال توزیع می‌باشد.

شهرکی با اعلام اینکه هیچ‌گونه افزایش قیمتی در کالاهای اساسی نداشته‌ایم، مطرح کرد: پیش‌بینی لازم برای تأمین و توزیع شکر، برنج، گوشت قرمز و مرغ منجمد و گرم در ایام پایانی سال در دستور کار است و جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

وی اعلام کرد: در حوزه مواد شوینده هیچ مشکل و کمبودی نداریم و در اقلامی همچون ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کمبودهایی داریم که در حال تولید و توزیع است.

کد خبر 491277

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha