استاندار کردستان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و هشدارهای اکید دولت در روزهای گذشته، استان کردستان نیز به فهرست استان‌های ممنوع برای سفر و بازدید قرار گرفت.

كردستان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، بهمن مرادنیا با اشاره به ممنوعیت سفر به استان کردستان اظهار کرد: از امروز سه‌شنبه ۲۰ اسفند از پذیرش و اسکان مسافران و مهمانان تا اعلام وضعیت عادی در همه شهرها و روستاهای استان کردستان معذوریم.

وی با اشاره به لزوم همکاری و مشارکت هر چه بهتر مردم در این زمینه افزود: برای تامین سلامت و جلوگیری از گسترش شیوع بیماری کرونا در زمینه پذیرش مهمانان نوروزی هیچ برنامه‌ای نداریم و پذیرای مسافران نخواهیم بود.

استاندار کردستان ادامه داد: مردم کردستان، مهمان نواز و مهمان دوست هستند ولی به دلیل شرایط موجود برای تعطیلات نوروز سال جدید قادر به پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی نخواهند بود.

مرادنیا گفت: برای تعطیلات نوروز سال آینده اجازه برپایی چادر و یا اقامت در پارک ها و مناطق گردشگر پذیر به هیچ کسی داده نمی‌شود و به همین دلیل همکاری و مشارکت بهتر مردم در این راستا نیز انتظار داریم.

وی با اشاره به بسیج تمامی ظرفیت های استان کردستان در راستای مقابله با ویروس کرونا گفت: همه توان و ظرفیت بخش های دولتی و حتی خصوصی در راستای مقابله با گسترش ویروس کرونا بسیج شده است و این روند به صورت جدی دنبال و پیگیری می‌شود.

استاندار کردستان با تقدیر از جامعه سلامت استان کردستان بیان کرد: تمامی کادر بهداشت و درمان استان به صورت شبانه روزی پای کار هستند و باید از تلاش‌های این عزیزان به صورت ویژه تقدیر کنم.

وی با بیان اینکه همکاری مردم و رعایت بهداشت فردی نیز از ضرورت های امروز برای مقابله با گسترش کرونا است، افزود: انتظار ما از همه مردم استان این است که با در خانه ماندن در راستای شکست این ویروس ما را کمک کنند.

کد خبر 491239

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha