مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: برای جلوگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا، امکان استفاده مشترکان از خدمات غیرحضوری این شرکت فراهم شده تا از ترددهای غیرضروری در اماکن عمومی جلوگیری شود.

مراجعه غير حضوري

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، احمد فعله‌گری افزود: امکان بهره‌مندی از خدمات غیرحضوری شرکت گاز استان کردستان از طریق مراجعه به درگاه اینترنتی و سامانه‌های تلفنی این شرکت فراهم است، بنابراین مردم برای دسترسی به خدمات این شرکت نگران نباشند.

وی اضافه کرد: مشترکان از طریق مراجعه به سامانه جامع خدمات الکترونیکی با آدرس اینترنتی pishkhan.nigc-kd.ir، تلفن گویای ۲۴ ساعته به شماره ۳۳۷۷۷۱۲۳ یا سامانه پیامکی ۱۰۰۰۸۱۹۴ برای دریافت و پرداخت قبض و اعلام رقم کنتور خود اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان افزود: خدمات غیرحضوری شامل اعلام قبض به روز، صدور قبض المثنی، وصل مجدد جریان گاز و اعلام رقم یا خرابی کنتور است.

همچنین انتقادات و پیشنهادات، رفع اشکال قبض‌ها، پرداخت صورت‌حساب، درخواست تست کنتور، اعلام مراحل درخواست علمک و نحوه محاسبه گازبهای مصرفی از دیگر خدمات غیرحضوری این شرکت است.

فعله‌گری با بیان اینکه سامانه جامع ارتباط با مشتریان با آدرس اینترنتی crm.nigc-kd.ir برای هرگونه انتقاد، شکایت و پیشنهاد پیش‌بینی شده است، اضافه کرد: امداد و تعمیرات گاز در همه شهرستان‌ها از طریق شماره تلفن ۱۹۴ به صورت ۲۴ ساعته در موارد اضطراری آماده ارائه خدمت به مشترکان هستند.

وی تاکید کرد: خدمات غیرحضوری بهترین جایگزین مراجعه حضوری به اداره‌های گاز است و شهروندان می‌توانند با کاهش ترددهای غیرضروری در اماکن عمومی سهم قابل توجهی در حفظ سلامت خود و دیگران داشته باشند.

کد خبر 491183

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha