استاندار زنجان گفت:کارخانه‌های تولیدی به عنوان واحدهای تولید کننده مواد شوینده و ضدعفونی کننده به صورت ۳ نوبت در حال فعالیت هستند و با تامین الکل مورد نیاز آنها تا پایان هفته بازار استان زنجان از وجود اسپری و ژل‌های ضدعفونی کننده اشباع می‌شود.

فتح الله حقیقی

به‌گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، فتح الله حقیقی درجلسه کمیته نظارت و بازرسی بر تولید و توزیع اقلام بهداشتی با تاکید بر اینکه از همه تولید کنندگان این اقلام قاطعانه حمایت می‌کنیم، افزود: اولویت ما حفظ سلامتی و جان مردم است و باید تولیدات کارخانه‌های زنجان در همین استان توزیع شود تا نیازهای موجود را رفع کند.

استاندار زنجان اظهار کرد:همه اقلام تولید شده مانند ماسک، محلول‌ها، ژل‌ها و اسپری‌های ضدعفونی کننده باید در اختیار شرکت تعاونی داروسازان قرارگیرد تا ازاین طریق در داروخانه‌ها و بیمارستان‌ها توزیع شود.

وی از توزیع کنندگان اقلام بهداشتی خواست همچنین نسبت به ذخیره اقلام بهداشتی نیز توجه داشته باشند تا در صورت بروز بحران مشکلی پیش نیاید.

استاندار زنجان همچنین با قدردانی از همکاری تولید کنندگان اقلام بهداشتی برای افزایش میزان تولید و شیفت‌های کاری، یادآور شد:تمام تولیدات باید در اختیار تعاونی داروسازان استان قرار گیرد و هیچ فردی حتی فرمانداران مناطق حق دخالت و سفارش ندارند.

حقیقی آموزش را یکی از راهکارهای مهم کنترل بیماری کرونا دانست و افزود:  صداوسیما می‌تواند با ارائه آموزش های لازم به مردم توصیه کند که همه نیاز به استفاده از ماسک را ندارند.

کد خبر 491118
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha