آماده‌سازی ورزشگاه تختی سمنان برای بیماران کرونایی که در برخی شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، واقعیت ندارد.

شایعه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، در حالی که برخی شبکه‌های اجتماعی و صفحات فضای مجازی این روزها درباره آماده‌سازی ورزشگاه تختی سمنان برای بیماران کرونایی خبرپراکنی می‌کنند، بررسی‌های حضوری و فیلم‌های تهیه‌شده از این مجموعه نشان می‌دهد که این مطلب واقعیت ندارد.

برخی‌ها این روزها در شبکه‌های اجتماعی مدعی «آماده‌سازی ورزشگاه تختی سمنان برای بیماران کرونایی» شده و خواسته بودند مردم در خانه بمانند.

تمام اماکن ورزشی شهرستان سمنان تعطیل است

حسین زیاری، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان، نیز در پی انتشار تصاویری از تجهیز یک سالن ورزشی برای استفاده به‌عنوان بیمارستان موقت اظهار کرد: تا این ساعت نه‌تنها در ورزشگاه تختی سمنان، بلکه در هیچ‌کدام از ورزشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی شهرستان سمنان تجهیزات و وسایل پزشکی و بیمارستانی مستقر نشده و حتی درخواستی هم بابت این موضوع وجود نداشته است.

وی بیان کرد: علی‌رغم تعطیلی تمام اماکن ورزشی شهرستان سمنان اعم از دولتی و خصوصی برای حفظ سلامت مردم، این اداره آمادگی دارد تا برای رفع این شائبه‌ها شرایط بازدید رسانه‌ها به‌عنوان نمایندگان افکار عمومی را در هر ساعتی از شبانه‌روز از هرکدام از اماکن ورزشی شهرستان سمنان به شکل سرزده فراهم آورد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان اضافه کرد: با تقدیر و تشکر و خداقوت به جامعه پزشکی استان و شهرستان سمنان به دلیل تلاش‌های شبانه‌روزی آنها، از همشهریان و ساکنان شهر اخلاق تقاضا داریم با آرامش و سعه صدر بیشتری با مسأله شیوع ویروس کرونا برخورد کنند.

زیاری بیان کرد: قطعاً پخش چنین شایعات بی‌اساسی نه‌تنها کمکی به کسی نخواهد کرد، بلکه فقط منجر به افزایش نگرانی مردم و خانواده‌ها خواهد شد.

مجموعه ورزشی تختی سمنان پیست دو و میدانی، تالار بدمینتون، سالن ژیمناستیک، زمین فوتبال و هندبال، زمین مینی‌گلف، ورزش‌های راکتی، زمین اسکیت، استخر روباز، زمین چمن و ... دارد که این روزها تعطیل شده است.

زورخانه باستانی شهیدان باستان، سالن ورزشی شهید بهشتی (۱) و (۲)، سالن ورزشی انقلاب، سالن وزنه‌برداری امیرالمؤمنین (ع)، پایگاه و دفتر قهرمانی هم که در داخل این مجموعه ورزشی قرار گرفته‌اند، تعطیل است.

کد خبر 491027

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha