دو قانونگذار حزب جمهوریخواه آمریکا پس از تماس اخیرشان در یک کنفرانس سیاسی با فردی که بعدا آزمایش کرونایش مثبت شده بود، خودشان را در خانه‌هایشان قرنطینه کرده‌اند.

Ted Cruz

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از بلومبرگ سناتور تد کروز نماینده ایالت تگزاس خودش را در آنجا در خانه قرنطینه کرده است. او گفت با شخص نامبرده‌نشده‌ی مبتلا به ویروس کرونا در یک کنفرانس سیاسی محافظه‌کاران (CPAC) را در نشنال هاربر در ایالت مریلند مکالمه‌ مختصری داشته است و با او دست داده است.

کروز در بیانیه‌ای گفت: «من دچار علامتی نیستم و حالم خوب است و سالم هستم.» و افزود به گفته مقامات بهداشتی احتمال سرایت ویروس به او در این تماس کوتاه بسیار کم است. به گفته او مقامات پزشکی به او گفته‌اند که نباید نگران سرایت بالقوه باشد.

با این حال کروز گفت که ۱۴ روز کامل در خانه خواهد ماند.

کنفرانس CPAC یکی از بزرگترین گردهمایی‌های جمهوریخواهان در تقویم سیاسی است و هزاران نفر در یک مرکز کنفرانس در  منطقه واشنگتن برای روزها گرد هم آمدند تا سخنان سیاستمداران محافظه‌کار را بشنوند. دونالد ترامپ، رئیس‌جهور، مایک پنس، معاون رئیس‌جمهور و بسیاری از اعضای کابینه ترامپ در گردهمایی امسال سخنرانی داشتند.

پل گوسار، نماینده  جمهوریخواه از ایالت آریزونا نیز در تماس طولانی‌مدت با شخص مثبت‌شده بوده است، نیز اعلام کرد دفترش در واشنگتن را برای یک هفته می‌بندد. گوسار و سه نفر از کارکنان ارشدش خودشان را قرنطینه خواهند کرد.

کد خبر 491007

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha