دونالد ترامپ اکنون سابقه تماس با شخصی را دارد که آزمایش کرونایش مثبت شده است و کارکنان کاخ سفید هر روز بیشتر درباره تاثیر این شیوع بر ریاست‌جمهوری او نگران می‌شوند.

Trump coronavirus

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از دیلی بیست اواخر هفته پیش عکسی منتشر شد که رئیس‌جمهور آمریکا را که خودش می‌گوید میکروب‌هراس است، در حال دست دادن با مت شلاپ رئیس اتحاد محافظه‌کاران آمریکا نشان می‌داد که رئیس کنفرانس عمل سیاسی محافظه‌کاران در ماه گذشته بود. شلاپ اکنون پذیرفته است که در تماس مستقیم با یکی از حاضران در این کنفرانس چهار روزه بوده است که آزمایش کرونایش مثبت شده است.

از طرف دیگر واشنگتن پست از نگرانی فزاینده اعضای دولت ترامپ از تاثیر شیوع ویروس کرونا بر سال چهارم ریاست‌جمهوری او نیز سلامت شخصی او خبر می‌دهد. ترامپ در رده سنی قرار دارد که به خصوص به اثرات زیانبار کووید-۱۹ حساسند.

بر اساس گزارش‌ها شون کانلی، پزشک شخصی ترامپ در جلسات درباره شیوع ویروس کرونا حاضر می‌شود و کاخ سفید به دفعات بیشتری ضدعفونی می‌شود و تا یکشنبه شب هیچ تجمع انتخاباتی برای ترامپ برنامه‌ریزی نشده است. این برای نخستین بار در سال جدید است که ترامپ در هیچ گردهمایی انتخاباتی ظاهر نمی‌شود.

کد خبر 490982

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha