مجموع نظرات: ۲
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۹
۰ نفر

این روزها همه چیز در کشور تحت‌الشعاع امتشار ویروس کرونا فرار دارد. در این میان کودکان نیز از شرایط موجود تاثیر گرفته‌اند و احساسات خود را با کارهایی مانند کشیدن نقاشی بروز می‌دهند.

نقاشی

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین، این روزها «آرمیتا و ارسلان ابراهیم زاده» دو خواهر و برادر و «کیارا نوشالی» از جمله کودکان اهل گیلان هستند که به شدت موضوع کرونا دهن آنها را به خود مشغول ساخته است. آنها این روزها همراه خانواده‌های و مانند خیلی‌ها درخانه مانده‌اند تا از بلای ویروس کرونا درامان بمانند.

شاید این روزها خیلی‌ها از بیکار درخانه نشستن دچار کسالت و رخوت شده باشند، اما آرمیتا، ارسلان و کیارا بیکارننشستند و با کشیدن نقاشی‌های زیبایی، سعی کردند احساس و انگیزه پراز امید خود را به عنوان آینده‌سازان ایران فردا بیان کنند. آنها بعد از کشیدن نقاشی، آثار خود را به اولیا خود دادن تا در صفحه‌ها و شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

اولیای یکی از کودکان در گفت‌وگو با همشهری‌آنلاین اظهارکرد:جا دارد همه نهاده‌های آموزشی و تربیتی و همچنین رسانه‌ها فکری برای سرگرمی کودکان بکنند و با ارائه برنامه‌هایی برای آنها مانند راه‌اندازی مسابقات نقاشی و کمپین‌هایی در فضای مجازی کودکان را مشغول و سرگرم دنیای خود کنند تا از عوارض روانی اپیدمی شدن بیماری کرونا آسیب نبینند.

کد خبر 490924
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رومینا US ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
    1 0
    خوبه منم کرونا را با اب و صابون شکست می دهم