رئیس سازمان نهضت سوادآموزی کشور با اشاره به شرایط خاص کشور از تمدید زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش‌یاران و آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی و به تعویق افتادن برگزاری این آزمون خبر داد.

نهضت سوادآموزی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، شاپور محمدزاده رئیس سازمان نهضت سوادآموزی کشور با اشاره به شیوع بیماری کروناویروس و لزوم رعایت موارد پیشگیرانه اظهار کرد: به استناد بند۲ قانون الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف معلمان حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی مورخ ۱۳ شهریور ۹۷ مجلس شورای اسلامی، ماده ۵ آیین‌نامه اجرایی ۳۰ شهریور ۹۸ هیأت وزیران و بند ۳.۲ شیوه‌نامه وزارت آموزش و پرورش مورخ دوم آذر ۹۸ که قرار بود، آزمون استخدامی آموزشیاران و آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی در تاریخ ۲۲ فروردین ۹۸ برگزار شود.

وی افزود: با توجه به شرایط کشور که با مشکلات ناشی از شیوع بیماری کرونا درگیر است و به منظور کمک به اقدامات پیشگیرانه در این زمینه آزمون استخدامی آموزش یاران نهضت سوادآموزی به تعویق  افتاده است لذا متعاقبا تاریخ جدید برگزاری این آزمون اعلام می‌شود.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی تصریح کرد:  در این راستا برای رفاه حال شرکت‌کنندگان و متقاضیان نیز مهلت ثبت‌نام که از تاریخ دهم تا بیستم اسفندماه اعلام شده بود، تا پایان سال یعنی تا ۲۸ اسفند ۹۸ تمدید و مشمولان می‌توانند در این مدت ثبت‌نام کنند.

وی در خصوص منابع این آزمون خاطرنشان کرد: دروس عمومی شامل معارف اسلامی، زبان و ادبیات فارسی،‌ زبان انگلیسی، اطلاعات عمومی، فناوری اطلاعات (مهارت‌های هفت‌گانهICDL)، ریاضیات و آمار مقدماتی، هوش و توانمندی‌های ذهنی  است.

محمدزاده در خصوص منابع  تخصصی نیز گفت: دروس تخصصی شامل روش‌ها و فنون تدریس، سنجش و اندازه‌گیری، روانشناسی رشد، اصول و فلسفه تعلیم و تربیت و روانشناسی تربیتی است.

وی اظهار کرد: در راستای دسترسی آسان و سهولت در کار جهت خرید کتاب‌ها، پی‌دی‌اف دروس تخصصی ذکرشده‌ در سایت نهضت سوادآموزی بارگذاری شده است لذا آموزش دهندگان می‌توانند جهت دریافت منابع مذکور به سایت  نهضت سوادآموزی مراجعه کنند.

کد خبر 490919

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha