اغذیه‌فروشی‌های سیار (کار فودها) و وانت نیسان‌های سدمعبر کننده از سطح معابر شمال تهران با حضور نیروهای شهربان و معبربان جمع‌آوری شدند.

ون كافه

به گزارش همشهری آنلاین، مانی جعفریان معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک تهران با اعلام این خبر گفت: با هدف حفظ بهداشت شهروندان و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا تا کنون، ۲۳ ون‌کافه، اغذیه فروشی‌های سیار و وانت نیسان‌های سدمعبر کننده در شمال تهران به علت نداشتن مجوز از وزارت بهداشت و استاندارد نبودن نحوه توزیع و طبخ غذا جمع‌آوری شدند.

وی گفت: طی هماهنگی انجام شده در خصوص جمع‌آوری اغذیه‌فروشی‌های سیار از سطح منطقه یک، نیروهای انضباط شهری همراه با ۷ دستگاه خودرو و ۵ دستگاه جرثقیل جهت حمل خودروهای سدمعبر کننده، از ساعت ۲۰ تا ۳ بامداد هر شب به صورت مستمر با حضور و همکاری نیروهای یگان امداد، راهبر ناجا اقدام به اجرای این طرح می‌کند و خودروهای توقیف شده به پارکینگ منتقل شده و از راننده خاطی تعهد گرفته می‌شود.

جعفریان افزود: بیشترین سدمعبر و فروش اغذیه در تجریش و خیابان‌های شریعتی، بلوار شهید اندرزگو، خیابان شهید باهنر و ... بود که با نظارت مستمر از فعالیت این اغذیه‌فروشی‌ها  جلوگیری می‌شود.

کد خبر 490765
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha