یکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶
۰ نفر

تمامی پروازها از مقاصد مختلف کشور با هدف پیشگیری و جلوگیری از گسترش کرونا به جزیره کیش لغو شد.

لغو پروازها

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، در پی درخواست مدیرعامل منطقه آزاد کیش تمامی پروازهای کیش از روز دوشنبه ۱۹ اسفند محدود به ۵ شهر و فقط برای ساکنین و مسئولان منطقه آزاد کیش خواهد شد.

در پی درخواست مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از علی عابدزاده معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشور با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس در کشور و با توجه به سیاست‌های سازمان منطقه آزاد کیش مبنی بر محدود سازی جزیره کیش برای مدیریت و کنترل این بیماری و همچنین با توجه به مصوبات جلسه کار گروه تخصصی بندر و فرودگاه شورای عالی سلامت کیش، موارد ذیل به تصویب رسید.

مقرر شد از روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۸/۱۲/۱۹، پروازهای ورودی با محدودیت در تعداد پرواز در روز، از مبدا فرودگاه‌های تهران، اصفهان، مشهد، شیراز، بندرعباس و در صورت لزوم با نظر کار گروه مربوطه از سایر شهرها صرفاً جهت امور ضروری، برقرار باشد.

این پروازها با محوریت شرکت هواپیمایی کیش انجام خواهد شد. همچنین برای خروج ضروری کیشوندان، برنامه‌ریزی های آتی صورت خواهد پذیرفت.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری طی نامه‌ای به مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش ایر با محدودیت پروازهای ایرلاین‌های کشور به جزیره کیش موافقت کرد.

در این نامه آمده است: با احترام، نظر به اعلام ریاست محترم هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش طی نامه شماره ۹۸/۲۱۰۰۱۵۱۴۹ مورخ ۹۸/۱۲/۱۵ مبنی بر محدودسازی جزیره کیش به منظور مدیریت و کنترل ناشی از شیوع ویروس کرونا و انجام پروازهای محدود از روز دوشنبه مورخ ۹۸/۱۲/۱۹ توسط آن شرکت صرفاً جهت امور ضروری، مقتضی است دستور فرمائید از هرگونه فروش گروهی و تور به مقصد آن جزیره خودداری نموده و بلیط‌ها صرفاً برای کیشوندان و کارکنان و خانواده‌های دستگاه‌های ارائه‌دهنده خدمات دولتی در کیش محدود گردد و آمار پروازها به تفکیک هر پرواز و به صورت روزانه برای این سازمان ارسال گردد.

کد خبر 490406
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha