رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک ریاست جمهوری گفت: با شعر، شعار و هراس از کمک خواستن، نمی‌توان بر بحرانی جهان‌گیر فائق شد.

حسام‌الدین آشنا

به گزارش همشهری آنلاین،  حسام الدین آشنا با اشاره به شیوع کرونا در توییتی نوشت: با شعر و شعار، خودشیفتگی و دیگران را ریز دیدن، گز نکرده پاره‌کردن، ضعف پیش‌بینی و پیش‌گیری، شخصی‌ کردن موضوعات و بخشی نگری در تصمیمات، اقدامات کوتاه‌مدت و کم‌اثر و هراس از کمک خواستن نمی‌توان بر بحرانی جهان‌گیر فائق شد.

شمار مبتلایان به کرونا ویروس در ایران ۵ هزار و ۸۲۳ نفر و تعداد جان‌ باختگان ۱۴۵ نفر تا ظهر روز شنبه ۱۷ اسفند ماه بوده است.

کد خبر 490399

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرید IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
    0 0
    از حضرتعالی به عنوان رئیس مرکز تحقیقات راهبردی انتظار می رود راهکار بدهید.این راهکارها باید براساس پیش بینی های انجام شده شما و همکارانتان برای استفاده صحیح از منابع و ابزار موجود باشد. این راهکارها هم با مطالعه ، پیگیری و شبیه سازی ساختارها تقویت خواهند شد. حداقل از سفارت خانه های ج.ا.ایران در قریب به 150 کشور بخواهید اهداف، ابزار،نحوه اجرا و ساختار تمرینات مدیریت بحران کشورهای مختلف را برای شما جمع آوری و ارسال نمایند تا در آینده برای مدیریت یک سیل، زلزله، بیماری و امثالهم بتوانید نقش هر دستگاه را قبل از بحران، حین بحران و مقابله با بحران به طور آشکار تعیین نمایید. روحیه شرقی در جنابعالی قوی است و بیشتر با صناعات ادبی صحبت می کنید . اما در این شرایط ملت ایران به مدیریت قوی (حداقل پیش بینی ملزومات پزشکی برای کارکنان بیمارستان ها) نیاز دارند.