عضو شورای شهر تهران گفت: گرچه قطعه خاصی در بهشت زهرا(س) برای فوت شدگان کرونا در نظر گرفته نشده ولی سعی شده تا نکات بهداشتی را رعایت کنند.

پوشش غسال ها

به گزارش همشهری آنلاین، شهربانو امانی عضو شورای اسلامی شهر تهران با همراهی سعید خال مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) از روند خدمات رسانی قسمت های مختلف مجتمع عروجیان به ویژه سالن های تطهیر بازدید کرد و از نزدیک در جریان اقدامات و دستورالعمل های  بهداشتی این سازمان در مقابله با کرونا قرار گرفت.

 امانی عضو شورای اسلامی شهر تهران در رابطه با بازدید از سازمان بهشت زهرا(س)، وضعیت ایمنی کارکنان سازمان بهشت زهرا(س) را در شرایط شیوع کرونا، خوب ارزیابی کرد و گفت: باید به کارکنان این سازمان به خصوص افرادی که از نزدیک درگیر فوتی‌های کرونایی هستند توجه ویژه نشان داد و از آنان قدردانی کرد.

او افزود: خوشبختانه تا این لحظه گزارشی از درگیری همکاران بهشت زهرا(س) به کرونا دست‌مان نرسیده و بدون هماهنگی به این سازمان سری زدم تا از نزدیک روند خدمات رسانی را بررسی کنم.

امانی تصریح کرد: به‌رغم اینکه وزارت بهداشت و ستاد فرماندهی کرونا باید به این سازمان توجه ویژه داشته باشد اما در واقع این سازمان با تلاش همکاران و تشکیل ستاد بحران و اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در همه سطوح و همه بخش‌ها با دقت زیاد به مقابله با این شرایط پرداخته است.


عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه باید در سازمان بهشت زهرا(س) همه سطوح و همه بخش‌ها با دقت زیاد موارد بهداشتی را رعایت کنند، گفت: افراد زیادی در آنجا حضور داشتند که عزیزان‌شان را به دلایل غیر از بیماری کرونا از دست داده بودند و از لحظه تحویل جنازه‌ها تا تدفین بازدید به عمل آوردم. با خانواده‌ها صحبت کردم، دغدغه های خانواده ها که اغلب بهداشتی بود را شنیدم.


امانی گفت: به اورژانس بهشت زهرا(س) و سالن تطهیر بانوان رفتم. همچنین با آقایان تطهیرکننده گفتگو کردم و از این مراکز بازدید به عمل آوردم. در واقع آنجا دیگر آخر خط است و خوشبختانه همکاری و گردش کار به صورت روان و مرتب انجام می‌شد.


او با بیان اینکه معمولاً افراد در روزهای سخت زندگی‌شان میزان رضایتمندی بالایی ندارد اما از میزان خدمات سازمان بهشت زهرا(س) رضایت داشتند، گفت: باید به کادر زحمتکش بهشت زهرا(س) نیز توجه ویژه‌ای کرد. گرچه همه توجه به سمت کادر بهداشت و درمان است و همه از این قشر زحمتکش تقدیر می‌کنند اما این روزها باید افرادی که در سازمان بهشت‌زهرا(س) خدمات ارائه می‌کند و در غم مردم شریک هستند را مورد توجه قرار داد و از آنان تقدیر کرد.

امانی ادامه داد: گفته می‌شود در هفته آینده، کشور مخصوصا تهران دوران پیک را می گذرانیم در نتیجه کار افرادی که در بهشت زهرا(س) فعالیت می کنند سخت تر می شود و امیدوارم همه دقت داشته باشند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به وضعیت سازمان بهشت‌زهرا(س) تصریح کرد: افرادی که در غسالخانه بودند ماسک و لباس محفوظ داشتند و لازم می‌دانم مردم کمی به این اقشار توجه کنند.

او با بیان اینکه سازمان بهشت زهرا(س) سعی کرده تا رعایت استانداردها را داشته باشند و در حالت آماده است، افزود: خوشبختانه از همان روزهای اول، کادری که همراه فوتی‌های کرونا بودند همه موارد را رعایت کرده و در همه موارد تدبیر لازم را اندیشیده‌اند. گرچه قطعه خاصی در بهشت زهرا(س) برای فوت شدگان کرونا در نظر گرفته نشده ولی سعی شده تا نکات بهداشتی را رعایت کنند. برهمین اساس شیوع بیماری به حداقل رسیده و کل محوطه را مرتباً ضدعفونی می‌کنند.

کد خبر 489980
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha