همشهری آنلاین: رکابزنان کشورمان در دومین روز بخش جاده مسابقات قهرمانی آسیا هم نتوانستند به مقام قابل توجهی دست پیدا کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر امروز چهارشنبه ۲۸ فروردین در بخش استقامت در اوزاکای ژاپن رکابزنان جوان ۲۵ کشور مسافت ۱۱۰ کیلومتری را در بخش جاده طی کردند که در نهایت ورزشکارانی از ژاپن، هنگ کنگ و کره جنوبی به مدالهای طلا، نقره و برنز دست یافتند.

در این بخش حامد قصاب زاده رکابزن عضو تیم ملی در نیمه راه با دوچرخه سوار کره‌ای برخورد و از ادامه مسابقات بازماند. آروین معظمی گودرزی دیگر ورزشکار کشورمان در مکان ششم ایستاد.

هادی حسینی و افشین ایوبی نیز به ترتیب هشتم ودهم شدند. این نتایج درحالی برای تیم ملی دوچرخه سواری جوانان ایران حاصل شد که در مسابقات سال ۲۰۰۷ تایلند بهنام خسروشاهی در این ماده صاحب گردن آویز نقره شده بود.

امروز چهارشنبه 28 فروردین رقابتهای دوچرخه سواری بخش جاده بانوان نیز برگزار شد اما با نظر واعظ آشتیانی رئیس فدراسیون دوچرخه سواری تیم ملی بانوان کشورمان در مسابقات جاده ای شرکت نکرد و صبح امروز به تهران بازگشت.

تیم ملی دوچرخه سواری ایران با ترکیب طناز قدیریان در رده سنی جوانان، عادله نوری و مریم جلالیه در رده سنی بزرگسالان در رقابتهای بخش پیست قهرمانی آسیا در اوزاکا شرکت کرد و با ثبت دو مقام پنجمی در جوانان و مقامهای ششم و هفتمی در بزرگسالان به کار خود پایان داد.

فردا پنجشنبه 29 فروردین ماه در ادامه مسابقات قهرمانی دوچرخه سواری آسیا رکابزنان بخش استقامت جاده ایران مسافت 160 کیلومتر را طی خواهند کرد.

تیم کشورمان در دو روز اول  مسابقات موفق به کسب مدال‌های باارزشی در بخش پیست شد اما با شروع مسابقات جاده، کاروان‌ ورزشی کشورمان مدال‌ها را در بخش‌های مختلف به رقبایشان واگذار کردند.

بیست و هفتمین دوره مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی بزرگسالان و چهاردهمین دوره مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی جوانان از روز پنجشنبه 22 فروردین در اوزاکای ژاپن آغاز شده و تا 30 فروردین ماه دراین شهر پیگیری خواهد شد.

کد خبر 48993

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز