استاندار تهران بر بازگشت ساعات کاری ادارات این استان از روز شنبه به حالت عادی به توصیه دولت و به عنوان مصوبه جلسه ستاد فرماندهی عملیات مدیریت کرونا در تهران تاکید کرد.

انوشیروان محسنی بندپی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی گفت: از روز شنبه ساعت اداری در استان تهران به حالت عادی برگردانده خواهد شد اما کارمندان ادارات بنا به تصمیم مدیران به صورت چرخشی شیفت بندی و در  محل  کار خود حاضر می‌شوند.

وی افزود: به این ترتیب باید روند اخذ مرخصی و استفاده از ظرفیت دورکاری در ادارات تسهیل شود.

ایرنا نیز در این زمینه نوشت: انوشیروان محسنی بندپی با تکذیب مطالب منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر «ملغی شدن مصوبه برگشت ساعات کاری ادارات و سازمان‌های پایتخت به حالت عادی» اظهار داشت: بنابر توصیه دولت و طبق مصوبه ستاد عملیات مقابله با کرونا در تهران ساعات کاری ادارات استان تهران از شنبه ۱۷ اسفندماه به حالت عادی برمی‌گردد.
 
وی عنوان کرد: تمهیدات دیگری همچون ساماندهی فعالیت و حضور کارکنان دستگاه‌های اجرایی مشاغل و اصناف از طریق شیفت‌بندی، استفاده از ظرفیت دورکاری و سایر روش‌ها با هماهنگی استانداری تهران در نظر گرفته شده است.
 
استاندار تهران با اشاره به وضعیت افزاد آسیب‌پذیر افزود: افراد آسیب‌پذیر دارای بیماری‌های زمینه‌ای همچون بیماری قلبی، عروقی، ریوی، دیابت، بیماری کبدی مزمن، بیماری کلیوی مزمن، افراد با سابقه سرطان، وجود هرگونه بیماری نقص ایمنی (مادرزادی یا اکتسابی)، افراد با سابقه استفاده طولانی از کورتون، مبتلایان به بیماری ایدز، مادران باردار یا شیرده یا دارای کودک زیر ۱۰ سال تأیید پزشک معتمد دستگاه می‌توانند، با استفاده از مرخصی استعلاجی حداقل حضور در محل کار را داشته باشند.

کد خبر 489880

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کارمند IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    1 0
    اقای استاندار تکلیف ماهایی که نمیونیم دورکاری کنیم بچه کوچیک داریم چیه نهایت دوسه روز مرخصی میتونستیم بگیریم که گرفتیم با این وضعیت مجبوریم بریم سرکار