استاندار کهگیلویه و بویراحمد که بمناسبت ۱۵اسفند روز درختکاری به یک برنامه کاشت نهال در منطقه ده برآفتاب این استان دعوت شده بود، به علت آنچه که شلوغی جمعیت و راه‌اندازی کاروان خودرویی در این شرایط حساس بروز شیوع کرونا نامید، به نشانه اعتراض بدون غرس نهالی برنامه را ترک کرد.

درختکاری

به گزار همشهری‌انلاین به نقل از ایرنا، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگاران دلیل اعتراض، انتقاد و ترک محل مورد نظر برای کاشت نهال را شلوغی و ازدحام بیش از حد جمعیت و همچنین راه انداختن خودروهای اداری در این مسیر آن هم در این شرایط حساس بروز و شیوع روزافزون کرونا عنوان کرد.

وی تصریح کرد: اتفاقا به مدیران مربوطه و معاون عمرانی استانداری خواسته بودم که با توجه به شیوع بیماری کرونا و خطر انتقال آن و همچنین ضرورت سلامت مردم این کار در ساده ترین و خلوت ترین شرایط ممکن انجام شود.

کلانتری اظهار امیدواری کرد که این اقدام امروز نشانه ای برای نهادینه شدن انضباط کاری، نظم بخشی و انجام بهتر و با تدبیر امور و همچنین مسئولیت پذیری و تعهد بیش از پیش مدیران و مسئولان اجرایی شود.

وی تصریح کرد: دلیل این کار به معنای نشان دادن اقتدار و یا بی‌احترامی به شان یک مدیر نیست، بلکه برای احساس مسئولیت و دغدغه مندی بیشتر نسبت به یکی از موضوعات جدی کشور و نظام یعنی فرهنگ سازی و نهادینه کردن بهداشت‌فردی و عمومی در راستای جلوگیری از شیوع و بروز ویروس کرونا بوده است.

کد خبر 489866

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha