مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰
۰ نفر

فرماندار شهرستان مهدی‌شهر گفت: پذیرش مسافر در زائرسراها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، خانه‌های مسافر، مهمان‌پذیرها و کمپ‌های گردشگری ممنوع است.

پذیرش مسافر در شهرستان گردشگری مهدی‌شهر ممنوع شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، «عبدالرضا میقانی» اظهار کرد: برای مقابله با گسترش ابتلا به ویروس کرونا و اهمیت اقدامات پیشگیرانه، پذیرش مسافر در زائرسراها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، خانه‌های مسافر، مهمان‌پذیرها و کمپ‌های گردشگری ممنوع است.

وی تصریح کرد: پذیرش مسافر در مهمانسراهای مراکز دولتی در شهرستان مهدی‌شهر اعم از شهرهای مهدی‌شهر، شهمیرزاد، درجزین و روستاهای حومه تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

فرماندار شهرستان مهدی‌شهر گفت: پذیرش میهمان و گردشگر در مجموعه‌های تاریخی و گردشگری و تجمع در آنها نیز تا اطلاع بعدی ممنوع است.

وی بر رعایت اجرای دستورات یادشده توسط اتحادیه املاک و مراکز اقامتی تأکید کرد و افزود: مردم فهیم شهرستان مهدی‌شهر خانه‌ها و سوئیت‌های شخصی خود را برای جلوگیری از گسترش بیماری و ویروس کرونا به هیچ عنوان اجاره ندهند و همیار ما در مبارزه با این ویروس باشند.

میقانی ضمن تأکید بر رعایت موازین بهداشتی عنوان کرد: مردم حتی‌الامکان در خانه‌های خود بمانند و جز در مواقع اضطراری به مراکز پرجمعیت مراجعه نکنند.

فرماندار شهرستان مهدی‌شهر در پایان از همکاری مردم در مبارزه با این ویروس تقدیر کرد.

کد خبر 489546

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha