مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ری از تخریب ۳ مورد ساخت و ساز غیرمجاز و آزادسازی ۳ هزار مترمربع از زمین‌های کشاورزی بخش قلعه نو این شهرستان خبر داد.

ساخت و ساز غیرمجاز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمد عباسی افزود: در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون اصلاحی قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها، ۳ فقره از ساخت و سازهای غیر مجاز در بخش قلعه نو تخریب شد.

وی گفت:  این ساخت و سازهای غیرمجاز در روستاهای کریم آباد تهرانچی، عشق آباد و زمان آباد به صورت چهار دیواری در اراضی کشاورزی و مغازه در بافت روستا احداث شده بود که با حضور عوامل نیروی انتظامی، جهاد کشاورزی، نمایندگان دادستانی و بخشداری تخریب شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ری با تاکید بر حفاظت از اراضی کشاورزی گفت: با هرگونه ساخت و سازهای غیرمجاز و دخل و تصرف در اراضی کشاورزی که مانع از تولید محصولات کشاورزی شود به شدت برخورد می‌شود.

این مسئول خاطرگفت: تیم های گشتی جهاد کشاورزی ری به صورت شبانه روزی محدوده‌های این منطقه را رصد و با متخلفان در امر ساخت و ساز غیر مجاز برخورد می‌کنند.

عباسی از همه مالکان و کشاورزان خواست که قبل از هرگونه اقدامی در زمینه ساخت و ساز در اراضی کشاورزی حتما با مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مکاتبه کنند.

کد خبر 489471
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha