مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰
۰ نفر

فرماندار ساوه گفت: با شیوع ویروس کرونا در این شهرستان حجم تقاضای مردم برای خرید ماسک و دستکش بهداشتی به شدت افزایش یافته و در حال حاضر با کمبود این اقلام بهداشتی مواجه هستیم.

جلسه قرارگاه پدافند زیستی شهرستان ساوه

به گزارش هشهری‌ آنلاین به نقل از ایسنا، علی میرزایی به جزئیات جلسه قرارگاه پدافند زیستی شهرستان ساوه اشاره کرد و افزود: در این جلسه آخرین اقدامات و فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان در خصوص پیشگیری، فرهنگ سازی، مقابله و درمان بیماری کرونا تشریح شد.

وی بیان کرد: در دو بیمارستان شهید مدرس و شهید چمران ساوه تمامی تمهیدات لازم برای پذیرش افراد مشکوک و مبتلا به این بیماری اتخاذ شده است و تمام تلاش کادر درمانی بهبودی و سلامت بستری شدگان است.

فرماندار ساوه بر تشدید نظارت‌ها و اقدامات پیشگیرانه تاکید کرد و افزود: همه دستگاه‌های اجرایی با تمام ظرفیت خود کار پیشگیری و مقابله با گسترش این بیماری را انجام می‌دهند.

وی به فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی مواد شوینده و ضدعفونی با ظرفیت حداکثری اشاره کرد و افزود: چندین مجوز بهره برداری جدید برای تولید مواد ضدعفونی و بهداشتی صادر شده و به چرخه تولید وارد شده‌اند.

معاون استاندار مرکزی افزود: هماهنگی‌های لازم برای برطرف شدن کمبود ماسک و دستکش بهداشتی بعمل آمده است و مجموعه مدیریت شهری نیز نسبت به گندزدایی و ضدعفونی معابر  و خیابان‌های شهر اقدام می‌کند.

وی نظارت بر فعالیت داروخانه ها از سوی دانشکده علوم پزشکی و تعزیرات حکومتی را مورد تاکید قرار داد و افزود: با متخلفینی که در این روزها در خصوص عرضه اقلام بهداشتی و ماسک، بازار سیاه به‌راه انداخته‌اند برخورد قانونی صورت می گیرد.

وی از مردم خواست تا بیماری کرونا را جدی گرفته و ضمن رعایت توصیه‌های بهداشتی و بهداشت فردی از حضور در تجمعاتی که منجر به شیوع ویروس می‌شود خودداری کنند.

کد خبر 489432
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha